Przetargi.pl
Zorganizowanie 5-dniowej wycieczki do Ciechocinka dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 5-dniowej wycieczki do Ciechocinka dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Organizacja wycieczki: 1.1. Uczestniczkami wycieczki będzie 729 osób, w tym 287 osób dorosłych, 442 dzieci w wieku od 2 lat do 12 lat. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w dniu podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby wycieczka realizowana była w grupach nie większych niż 45 osobowe. Każda grupa musi dysponować swoim autokarem, opiekunem grupy, a także przewodnikami (w przypadkach wskazanych w pkt 1.6). Członkowie jednej grupy muszą być zakwaterowani na terenie tego samego ośrodka. Każda grupa musi mieć taki sam program wycieczki, przy czym Zamawiający dopuszcza, że szczegółowy harmonogram dla poszczególnych grup może różnić się układem (kolejnością) zaplanowanych wycieczek/atrakcji. Struktura rodzin:Struktura rodziny i Ilość rodzin 1 rodzic + 1 dziecko-158, 1 rodzic + 2 dzieci - 106,1 rodzic + 3 dzieci -21, 1 rodzic + 4 dzieci - 3 1.2. Liczba osób skierowanych na wycieczkę, zwanych dalej uczestnikami wycieczki, może ulec zmianie w przypadku rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w projekcie i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. W przypadku rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa w projekcie i zastąpieniem go innym uczestnikiem zmianie może ulec struktura rodzin i wiek dzieci, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 1.3. Termin realizacji wycieczki: w okresie pomiędzy 19.08.2013 r a 31.08.2013 r., wycieczka będzie trwała 5 dni, wyjazd z Łodzi 1-go dnia w godzinach porannych, powrót 5-go dnia (wyjazd po śniadaniu). 1.4. Miejsce realizacji warsztatu: Ciechocinek. 1.5. Celem wycieczki jest wzrost poczucia integracji społecznej uczestników projektu. 1.6. Program wycieczki powinien obejmować co najmniej: 1.6.1. - pierwszy wieczór - wieczorek integracyjny (Zamawiający dopuszcza organizację wieczorku integracyjnego dla każdej grupy osobno lub dla dwóch grup jednocześnie lub dla trzech grup jednocześnie), 1.6.2. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Zabytkowej Warzelni Soli - z udziałem przewodnika - przejazd tramwajem konnym do Zabytkowej Warzelni Soli, - zwiedzanie Zabytkowej Warzelni Soli, - zwiedzanie tężni, 1.6.3. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Torunia - z udziałem przewodnika, - ze zwiedzanie starówki, - zwiedzanie ruin zamku krzyżackiego, - zwiedzanie planetarium, - zwiedzanie Domu Mikołaja Kopernika, 1.6.4. - jeden dzień (dowolny) - wycieczka do Jura Parku - z udziałem przewodnika, - zwiedzanie Jura Parku w Solcu Kujawskim 1.7. Uczestnicy wycieczki mogą być zakwaterowani w jednym lub kilku ośrodkach, położonych na terenie Ciechocinka, przy czym Zamawiający wymaga, aby członkowie każdej 45 osobowej grupy zakwaterowani byli w tym samym ośrodku. Zamawiający wymaga zakwaterowania uczestników w pokojach max. 4 osobowych. Zakwaterowanie musi odbywać się w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie o standardzie nie mniejszym niż hotel 2-gwiazdkowy. 1.8. Wymagania lokalowe: a) pokoje max. 4-osobowe, węzeł sanitarny w każdym pokoju, ciepła i zimna woda na bieżąco, b) w każdym pokoju łóżka (w ilości odpowiadającej liczbie osób w pokoju), pościel, krzesła, stolik, szafa na ubrania. 1.9. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania uczestników wyjazdu w namiotach, domkach campingowych, schroniskach, hostelach, budynkach szkolnych lub bursach pod rygorem wypowiedzenia umowy. 1.10. Zamawiający wymaga, aby uczestnicy wyjazdu mieli zapewnioną kadrę gwarantującą prawidłową realizację wycieczki, a w szczególności: 1 opiekun grupy na każdą grupę max.45-osobową oraz 2 przewodników na grupę max 45-osobową. Opiekun grupy musi być obecny przez cały czas trwania wycieczki, być do dyspozycji uczestników wycieczki oraz musi być obecny z grupą na zajęciach grupowych (wieczorek integracyjny, wycieczki), przewodnicy muszą być obecni na wycieczkach do Warzelni Soli, Torunia, Jura Parku. 1.11. Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom wyjazdu pełnego wyżywienia, tj. śniadanie w formie stołu szwedzkiego/porcjowane, obiad dwudaniowy z deserem, kolacja w formie stołu szwedzkiego/porcjowana. Pierwszy posiłek w miejscu zakwaterowania - obiad w dniu przyjazdu, ostatni posiłek w miejscu zakwaterowania - śniadanie w dniu wyjazdu. Zamawiający wymaga także zapewnienia każdemu uczestnikowi warsztatu suchego prowiantu na drogę powrotną (2 zwykłe duże bułki z wędliną, żółtym serem i sałatą, 1 butelka 0,5 l wody mineralnej niegazowanej). 1.12. Miejsce przeznaczone do spożywania posiłków w ośrodku musi być wydzielone od pozostałych pomieszczeń i utrzymane w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to powinno być wyposażone w stoliki i krzesła - dotyczy również spożywania posiłków poza miejscem zakwaterowania. Posiłki spożywane w ośrodku nie mogą być podawane w zastawie jednorazowej - nie dotyczy wieczorku integracyjnego. 1.13. Transport autokarowy - dowóz i przywóz uczestników wyjazdu autokarem turystycznym z klimatyzacją, aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami do przewozu pasażerów, z wyłączeniem przejazdów nocnych w godzinach 22.00 - 6.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia uprawnionych służb w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia na koszt własny autokar zastępczy. Do grupy uczestników projektu podczas transportu nie może być dołączona inna grupa nie uczestnicząca w projekcie. Autokar winien być podstawiony minimum 30 minut przed wyjazdem. Wykonawca ponosi koszty parkingów i opłat za autostrady. 1.14. Zamawiający wymaga ubezpieczenia uczestników oraz kadry w trakcie podróży oraz na czas pobytu w ośrodku. Ubezpieczenie obejmuje okres od momentu wyjazdu z miejsca zbiórki, do momentu powrotu w dniu przyjazdu w to samo miejsce. Uczestnik warsztatu nie może opuścić autokaru w drodze powrotnej nie wcześniej niż na miejscu zbiórki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników wyjazdu w trakcie podróży, podczas pobytu uczestników w ośrodku oraz poza nim. 1.15. Zbiórka w dniu wyjazdu w godzinach porannych na parkingu przy Al. Unii 4 (przed Aquaparkiem), powrót w to samo miejsce. 1.16. Wieczorek integracyjny winien być zorganizowany na terenie ośrodka (jednego z ośrodków), w którym nastąpi zakwaterowanie. Wskazana jest organizacja na świeżym powietrzu w miejscu zadaszonym z możliwością zabezpieczenia od silnego wiatru, z odpowiednią ilością miejsc siedzących i oświetleniem; wieczorek winien trwać nie dłużej niż do godz. 23.00. W dniu organizacji wieczorku integracyjnego Zamawiający nie wymaga podania kolacji w postaci takiej jak w pkt. 1.11. Wykonawca w ramach wieczorku zapewni m.in.: a) poczęstunek: - kiełbaski, kaszanki i ryby pieczone na grillu/ognisku - po jednej kiełbasce, kaszance i porcji ryby na każdego uczestnika warsztatu, - chleb, masło, ogórki kiszone, smalec, keczup, musztarda, przyprawy - bez ograniczeń - chipsy, paluszki słone, paluszki z makiem/sezamem, orzeszki solone, owoce - bez ograniczeń - napoje ciepłe: herbata, kawa bez ograniczeń; cukier, cytryna, mleko/śmietanka do kawy - bez ograniczeń - napoje zimne: soki/napoje owocowe, woda mineralna gazowana i niegazowana - bez ograniczeń, - sztućce, naczynia jednorazowe do potraw, napojów ciepłych i zimnych b) oprawę muzyczną w postaci muzyki z magnetofonu/komputera lub obsługi DJ-a na każdym wieczorku, c) obsługę czuwającą nad jakością i ilością poczęstunku na każdym wieczorku, d) konkursy karaoke z obsługą techniczną sprzętu i osobą prowadzącą na każdym wieczorku. W przypadku opadów deszczu Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji wieczorku w pomieszczeniu/pomieszczeniach zamkniętych oraz podania kolacji w formie stołu szwedzkiego/porcjowane. 1.17. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram każdej grupy w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram wycieczki musi być także przekazany w formie drukowanej uczestnikom wycieczki podczas zbiórki w dniu wyjazdu. 1.18. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłku (obiadu z deserem i/lub kolacji) w restauracji/zajeździe/karczmie/barze dla każdego uczestnika wycieczki także w sytuacji gdy nie ma możliwości podania go w miejscu zakwaterowania (np. w trakcie wycieczek poza ośrodek). 1.19. Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji usługi, sprawdzania warunków socjalno-bytowych oraz żądania pisemnego ustosunkowania się Wykonawcy do zgłoszonych nieprawidłowości. Podczas pobytu kadry z MOPS (1 osoby) w celu przeprowadzenia kontroli, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów noclegu (2 doby) w jednym z ośrodków gdzie zakwaterowani są uczestnicy warsztatu, w pokoju 1-osobowym, wraz z pełnym wyżywieniem. Cenę za pobyt osoby kontrolującej Wykonawca wliczy w cenę pobytu jednej osoby na wyjeździe. Dodatkowo na czas trwania kontroli, Wykonawca zapewni osobie kontrolującej dogodny transport na trasie dworzec PKP/PKS - miejsce zakwaterowania - ośrodki kontrolowane - dworzec PKP/PKS. 1.20. Koszty wstępów oraz dojazdów: cena wycieczki za osobę winna obejmować również koszty wstępu do obiektów i innych atrakcji turystycznych przewidzianych w programie oraz koszty przejazdu uczestników w trakcie pobytu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w tym zakresie odpowiedni środek transportu z aktualnym przeglądem technicznym i wszelkimi uprawnieniami. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa osób poza uczestnikami warsztatu. 1.21. Wykonawca przeprowadzi ankietę ewaluacyjną na zakończenie wyjazdu oraz dokona analizy przeprowadzonych ankiet. Wzór ankiety musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 1.22. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości realizowanej usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć co najmniej 1 koordynatora wycieczki - osoby prowadzącej nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby koordynator wycieczki był obecny w Ciechocinku przez cały czas realizacji wycieczki. Koordynator wycieczki nie może być jednocześnie opiekunem grupy. 1.23. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dlatego Wykonawca zobowiązuje się do informowania uczestników o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.24. Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego miejsca/miejsc zakwaterowania uczestników wycieczki. 1.25. W razie potrzeby Wykonawca zapewni uczestnikom niezbędną i natychmiastową pomoc medyczną. 1.26. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przechowywania do dnia 31.12.2020 r. następującej dokumentacji z przebiegu wycieczki: - kserokopii list obecności na wycieczce, - kserokopię sprawozdania z realizacji zamówienia, - dokumentacji fotograficznej potwierdzającej realizację przedmiotu zamówienia. 1.27.Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia następującą dokumentację: - oryginał list obecności na wycieczce (lista obecności w dniu przyjazdu), - sprawozdanie z realizacji zamówienia zawierające co najmniej: datę wycieczki, liczbę uczestników, opis miejsca zakwaterowania, opis przebiegu wycieczki i atrakcji oferowanych uczestnikom, - dokumentację fotograficzną potwierdzającą realizację przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie faktury prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę w terminie 21 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu. 9.Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 10.Zamawiajacy dopuszcza możliwości przesunięć w terminach dokonywanych płatności za wykonane zadania, zgodnie z przekazywanymi przez Instytucję Pośredniczącą 2 Stopnia - Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi, Zamawiającemu środków na realizację projektu. 11.W przypadku o którym mowa w pkt.10 zapłata następować będzie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania środków na realizację projektu od Instytucji Pośredniczącej 2 Stopnia. W tym przypadku Wykonawca nie naliczy Zamawiającemu ustawowych odsetek wynikających z opóźnienia w zapłacie. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 12.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 12.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 12.3.Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 12.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, 12.5.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach