Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
- Data zamieszczenia: 2014-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
ul. Piotrkowska 149 149
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
REGON: 00434557500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wycieczki autokarowej do JuraParku Bałtów dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlicy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie jednodniowej wycieczki autokarowej do JuraParku Bałtów, dla grupy dzieci uczestniczącej w zajęciach Świetlicy Środowiskowej w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4. W wycieczce udział weźmie 25 dzieci w wieku od 7 do 13 lat oraz 3 wychowawców, Planowany termin wyjazdu: pomiędzy 25 sierpnia 2014 roku a 29 sierpnia 2014 roku. Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zmiany tego terminu, Program wycieczki będzie obejmował: 1. wyjazd o godz. 7:00 z przed budynku świetlicy przy ul. Senatorskiej 4 2. zwiedzanie JuraParku, 3. wycieczka po Zwierzyńcu Bałtowskim, 4. poczęstunek dla grupy, 5. spacer żydowskim jarem, 6. kino 5D - film pt.Stworzenie świata 7. powrót około godz. 21:00 przed budynek świetlicy przy ul. Senatorskiej 4 W cenie wycieczki należy uwzględnić: 1. przejazd autokarem trasą zapewniającą możliwie najkrótszy czas podróży, 2. autokar winien być sprawny technicznie, posiadać jeden pokład pasażerski, nie starszy niż 10 lat, wyposażony w klimatyzację, wygodne fotele z pasami bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników, 3. postoje na trasie w ilości uzgodnionej z uczestnikami, 4. autokar przed wjazdem powinien być skontrolowany przez stosowną kontrolę policyjną,a dokument z kontroli przedłożony opiekunowi grupy, 5. poczęstunek, składający się z zestawu hamburger i frytki, ewentualnie pizza jedna czwarta na osobę, w każdym przypadku do tego napój, 6. przewodnik dla grupy w czasie wycieczki przewodnikiem może być pilot wycieczki, 7. wszelkie opłaty: drogowe, parkingowe, bilety wstępów i inne opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien: 1. posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. zatrudniać do wykonania zamówienia osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, 3. posiadać środki finansowe niezbędne do wykonania zamówienia, 4. zapewnić zabezpieczenie logistyczne, medyczne i organizacyjne oraz podjąć wszelkie niezbędne działania, mające na celu bezpieczeństwo uczestników, 5. zapewnić stosowne wyżywienie, 6. dysponować sprawnym technicznie pojazdem, 7. osobami uprawnionymi do kierowania pojazdami, 8. ubezpieczyć uczestników wycieczki w wybranym przez siebie towarzystwie ubezpieczeniowym w zakresie NNW, KL oraz od kradzieży bagażu, 9. Wykonawca złoży Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem wycieczki. Zamawiający przekaże drogą elektroniczną lub faksem, Wykonawcy imienną listę uczestników, najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem wycieczki. Zaproponowana cena za jedną osobę winna zawierać wszystkie koszty konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Należność za przedmiot zamówienia stanowić będzie iloczyn cen jednostkowych za osobę przez liczbę osób biorących udział w wycieczce. Wykonawca wystawi fakturę po wykonaniu przedmiotu zamówienia, po potwierdzeniu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, ilości uczestników. Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia będzie płatne w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy w przypadku: 1. likwidacji lub upadłości Wykonawcy, 2. realizacji zamówienia w sposób niezgodny z wymaganiami Zamawiającego, 3. niedostarczenia pomimo wezwania szczegółowego programu wycieczki, 4. nierozpoczęcie realizacji zamówienia w przewidzianym terminie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot zamówienia dopuszczalna jest jedynie w przypadku zmiany stawki VAT. Dopuszcza się możliwość zmiany w zakresie kwot VAT i kwoty wynagrodzenia brutto. Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja spływu kajakowego w Dolinie Rospudy dla studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-09 - Zorganizowanie wycieczki - warsztatów przyrodniczo - edukacyjnych w Michałówce dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlic Środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Ćwiklińskiej 5a i przy ul. Smetany 4
Dodano: 2015-07-21 - Zorganizowanie wycieczki autokarowej do Biskupina dla dzieci uczestniczących w zajęciach Świetlicy Środowiskowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Senatorskiej 4
Dodano: 2015-07-17 - Organizacja wycieczki dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-05-21 - Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-05-07 - Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2015-04-24 - Dotyczy zorganizowania i przeprowadzenia usługi: dwóch wycieczek krajoznawczo-edukacyjnych ogółem dla 54 osób - mieszkańców powiatu łowickiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 - Projekt UMIEM WIĘCEJ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinnie w Łowiczu
Dodano: 2015-03-04 - zorganizowanie i przeprowadzenie usługi: dwóch wycieczek krajoznawczo-edukacyjnych ogółem dla 100 osób - mieszkańców powiatu łowickiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 - Projekt UMIEM WIĘCEJ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinnie w Łowiczu
Dodano: 2014-08-20 - Nazwa zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Warszawy dla 25 dzieci + 3 opiekunów ze świetlicy środowiskowej przy ul. Senatorskiej 4.
Dodano: 2014-07-29 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 4 - dniowej wycieczki dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi i ich dzieci
Dodano: 2014-06-18