Przetargi.pl
Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wycieczek dla uczniów w ramach projektu PWP Wykorzystaj swoją szansę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek dla młodzieży szkolnej na następujące zadania i na niżej określonych zasadach: Zadanie nr 1: wycieczka Kórnik - Poznań - Wrocław - ilość uczestników: 25 uczniów i 2 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 8-10 czerwca 2015r., - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30, - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 4. Zadanie nr 2: wycieczka Poznań - Szczecin - Międzyzdroje - Międzyrzecz - ilość uczestników: 25 uczniów i 2 opiekunów, - termin wycieczki: w dniach 8-10 czerwca 2015r., - miejsce wyjazdu i przyjazdu: Gimnazjum nr 3 im. Unii Europejskiej w Sieradzu, ul. Broniewskiego 30, - szczegółowy opis programu wycieczki określa załącznik nr 5. 2. W ramach organizacji wszystkich wyjazdów Wykonawca zapewni: 1) pilota wycieczki, 2) ubezpieczenie uczestników, 3) transport autokarami turystycznymi spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach związanych z przewozem osób i prawem o ruchu drogowym oraz prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia, 4) miejsca parkingowe z poniesieniem kosztów opłat parkingowych, 5) w przypadku awarii transport zastępczy na własny koszt i ryzyko, 6) noclegi dla każdego uczestnika w obiektach klasy turystycznej w pokojach maksymalnie do 5 osób, dopuszczalna wspólna łazienka, 7) wyżywienie w oparciu o zasady GMP, GHP, HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, 8) bilety wstępu wskazane w programie, 9) koszty przewodnika wskazanego w programie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy i posiadania przez cały okres jej realizacji aktualnej umowy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczenia na rzecz klientów zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2014r. poz. 196)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach