Przetargi.pl
zmiana sposobu użytkowania I i II piętra internatu w Bielicach na potrzeby dydaktyczne Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego ( całoroczny pobyt stały ).

Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach ogłasza przetarg

  • Adres: 88-330 Gębice,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3155960 , fax. 052 3155960 x 11
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Powstańców Wielkopolskich w Bielicach
    88-330 Gębice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3155960, fax. 052 3155960 x 11
    REGON: 00009467900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zmiana sposobu użytkowania I i II piętra internatu w Bielicach na potrzeby dydaktyczne Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego ( całoroczny pobyt stały ).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku byłego internatu żeńskiego w Zespole Szkół w Bielicach prac remontowo - budowlanych obejmujących między innymi : wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścianek działowych, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i masy lastrykowej, pomurowanie nowych ścianek działowych, położenie płytek ściennych i podłogowych oraz wykładzin z tworzyw sztucznych, montaż drzwi wewnętrznych, wymiana okien, roboty tynkarskie i malarskie, docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wymianę instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej, wymianę rynien dachowych i spustowych oraz wykonanie pozostałych robót budowlanych ujętych w książce przedmiarów, stanowiących załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ) . 2. Wadium należy wnieść w terminie do 17 maja 2010 r. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a/ pieniądzu ; b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c/ gwarancjach bankowych ; d/ gwarancjach ubezpieczeniowych; e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Mogilnie, Nr konta : 16 1320 1117 2051 9564 2000 0019 Bank Pocztowy SA oddział w Bydgoszczy z dopiskiem - wadium - postępowanie na roboty budowlane w Bielicach. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość gwarancji w miesiącach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielice.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach