Gmina Wińsko ogłasza przetarg
- Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
- Data zamieszczenia: 2016-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
Plac Wolności 2 2
56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
REGON: 93193496300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwinsko.bipgmina.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej remizy OSP z wydzieloną częścią lokalu wyborczego na funkcję mieszkalną miejscowości Budków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Zakres robót budowlanych nie zmienia sposobu zagospodarowania przedmiotowej działki, zmienia jedynie sposób użytkowania obiektu z remizy strażackiej OSP i lokalu wyborczego na dwa lokale mieszkalne - budynek jednorodzinny. 2)Działka położona jest w obrębie układu ruralistycznego wsi Budków, który objęty jest ochroną konserwatorską poprzez ujęcie w obszarowej ewidencji zabytków i podlega rygorom ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 3)Celem inwestycji jest zagospodarowanie terenu działki, na której zlokalizowane będą ww. budynki. Szczegółowy opis formy architektonicznej i funkcji zawarty jest w opisie technicznym, w części opisowej projektu architektoniczno - budowlanego. Branże sanitarna i elektryczna: w opracowaniach branżowych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część SIWZ. Przedmiary udostępnione Wykonawcom w ramach SIWZ należy traktować informacyjnie jako materiał pomocniczy przy wycenie robót na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR. 5)Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego; 6)Wszystkie odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac budowlanych, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 7)Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.8)Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty w wymiarze minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.9)Wykonawca jest zobowiązany, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, złożyć kompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, jeśli decyzja pozwolenia na użytkowanie będzie wymagana przepisami prawa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwinsko.bipgmina.pl/cms/7968/zamowienia_2016
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27