Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej remizy OSP z wydzieloną częścią lokalu wyborczego na funkcję mieszkalną miejscowości Budków

Gmina Wińsko ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, Plac Wolności 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3898186 , fax. 071 3898366
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wińsko
    Plac Wolności 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3898186, fax. 071 3898366
    REGON: 93193496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwinsko.bipgmina.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej remizy OSP z wydzieloną częścią lokalu wyborczego na funkcję mieszkalną miejscowości Budków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zakres robót budowlanych nie zmienia sposobu zagospodarowania przedmiotowej działki, zmienia jedynie sposób użytkowania obiektu z remizy strażackiej OSP i lokalu wyborczego na dwa lokale mieszkalne - budynek jednorodzinny. 2)Działka położona jest w obrębie układu ruralistycznego wsi Budków, który objęty jest ochroną konserwatorską poprzez ujęcie w obszarowej ewidencji zabytków i podlega rygorom ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 3)Celem inwestycji jest zagospodarowanie terenu działki, na której zlokalizowane będą ww. budynki. Szczegółowy opis formy architektonicznej i funkcji zawarty jest w opisie technicznym, w części opisowej projektu architektoniczno - budowlanego. Branże sanitarna i elektryczna: w opracowaniach branżowych. 4)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących integralną część SIWZ. Przedmiary udostępnione Wykonawcom w ramach SIWZ należy traktować informacyjnie jako materiał pomocniczy przy wycenie robót na podstawie dokumentacji projektowej i STWiOR. 5)Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego; 6)Wszystkie odpady powstałe w wyniku prowadzonych prac budowlanych, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). 7)Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.8)Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty w wymiarze minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.9)Wykonawca jest zobowiązany, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, złożyć kompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, jeśli decyzja pozwolenia na użytkowanie będzie wymagana przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugwinsko.bipgmina.pl/cms/7968/zamowienia_2016
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach