Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego Gimnazjum nr 1 przy ul. Kolejowej 4 w Złotoryi na ośrodek rewalidacji.

Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
    REGON: 39068085700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-zlotoryja.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego Gimnazjum nr 1 przy ul. Kolejowej 4 w Złotoryi na ośrodek rewalidacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty związane ze zmianą sposobu użytkowania części budynku byłego Gimnazjum nr 1 przy ul. Kolejowej 4 w Złotoryi na ośrodek rewalidacji. 2.Zakres robót budowlanych obejmuje: a)wykonanie nowej instalacji energii elektrycznej gniazd wtykowych i oświetleniowej, b)wykonanie nowej instalacji wodnej, c)wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej, d)wykonanie nowej instalacji wentylacyjnej, e)wymianę drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej na drewnianą ramową z żaluzjami zaciemniającymi z zachowaniem istniejących podziałów, gruntowną wymianę stolarki wewnętrznej drzwiowej, f)zmianę układu i funkcji części pomieszczeń, g)wykucie otworów drzwiowych w ścianach nośnych (wg. rysunków) z wykonaniem przesklepień - nadproży ze stali dwuteowej profil 200, h)zamurowanie i przesunięcie otworów drzwiowych i)wykonanie nowych ścian działowych (konstrukcja lekka - ściany mają być wykonane z płyt kartonowo - gipsowych obustronnie podwójnie po 2 warstwy, na wzmocnionej (2xC co 45 cm) konstrukcji stalowej, j)naprawę ubytków tynków z uzupełnieniem po robotach instalacyjnych ok. 30 %, k)wykonanie ścianek zabezpieczeń pożarowych ewakuacyjnych klatek schodowych (wydzielenie strefy ewakuacyjnej ) ścian o EI-60, a w strefach zabudowanie stolarki drzwiowej o EI - 30, ściany z płyty GKF 12,5 mm obustronnie podwójne, ścianki wzmocnione podwójnym rusztem, drzwi tych stref z pełnym przeszkleniem - szkłem bezpiecznym , stolarka drzwiowa wewnątrz tych stref ewakuacyjnych EI-30, l)posadzka i ściany w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych pokryte mają być płytkami ceramicznymi, m)przebudowę pomieszczeń sanitarnych i budowę nowych, n)szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, tynki wewnętrzne cementowo - wapienne, wyrównane gładzią gipsową, zagruntowane oraz pomalowane farbami emulsyjnymi oraz lateksowymi w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych, łatwo zmywalnymi wodą oraz wodą z dodatkiem detergentów, o)wykonanie przebić w ścianach celem zamontowania kratek wentylacyjnych, wykonanie nowych przewodów kominowych wentylacyjnych z kształtek ceramicznych z obudową GK na stelażach stalowych, przewiduje się odgruzowanie przewodów wentylacyjnych, p)wymianę części instalacji centralnego ogrzewania oraz montaż nowego, wykonanie nowej instalacji grzewczej podpodłogowej w pomieszczeniach Rewalidacji, q)montaż ścianki działowej składanej (harmonijkowej). 3.W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich niezbędnych dokumentów umożliwiających Inwestorowi uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2.Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiatowy Bank Spółdzielczy, Złotoryja nr 50 8658 0009 0000 3740 2000 0120). Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. 4.Wadium wniesione w formie gwarancji-poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, pokój nr 101: Starostwo Powiatowe, pl. Niepodległości 8, 59 - 500 Złotoryja, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść do dnia 17.09.2012r. do godziny 11:00. 6.Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7.Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach