Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy na Środowiskowy Dom Samopomocy.

Gmina Kruszwica ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3515010 , fax. 52 3516021
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszwica
    ul. Nadgoplańska 4 4
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3515010, fax. 52 3516021
    REGON: 09235077700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy na Środowiskowy Dom Samopomocy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest /Zmiana sposobu użytkowania budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Kruszwicy na Środowiskowy Dom Samopomocy/. 1. Termin wykonania zamówienia Termin rozpoczęcia wykonywania obowiązków przez Zamawiającego ustala się na dzień zawarcia niniejszej umowy, a zakończenie na dzień protokolarnego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego. Planowany termin zakończenia robót budowlanych: 29.11.2013r. 2. Miejsce świadczenia usługi - ul. Rynek 22 - działka nr 104, Miasto Kruszwica obręb 1. Wskazane jest, aby Wykonawca usługi dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3. Zakres robót budowlanych: Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na budynek środowiskowego domu samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi wg potrzeb inwestora. Obiekt znajduje się w Kruszwicy przy ul. Rynek 22 na działce nr 104, w strefie /A/ ochrony konserwatorskiej, w granicach dzielnicy starego miasta, która wpisana jest do rejestru zabytków pod nr 365 decyzją z dnia 17.09.1957r. Dane techniczno - rzeczowe i funkcjonalne budynku podlegającego opracowaniu -długość budynku - 16,33 m -szerokość budynku - 24,40 m -wysokość budynku - 13,46 m -powierzchnia zabudowy - 325,93 m2 -kubatura budynku - 3316,78 m? Projektowana zmiana sposobu użytkowania budynku polega na adaptacji pomieszczeń szkoły podstawowej do nowej funkcji - środowiskowego domu samopomocy. Zaprojektowano następujące pracownie: poligraficzną, kulinarną z jadalnią na ok. 30osób, pokój wyciszeni /pracownia doświadczania świata, salę ogólną, plastyczna i rękodzieła, techniczną, usprawnienia fizycznego, terapii życia codziennego, krawiecką, artystyczną oraz pokój wyciszeni, pokój psychologa, pielęgniarski, kierownika, administracyjny, socjalny dla ok. 10 pracowników, toalety w tym jedną dla osób niepełnosprawnych wraz z natryskiem. Roboty rozbiórkowe budowlane dotyczą w szczególności: - wyburzenia ścian działowych kolidujących z projektowanym układem funkcjonalnym, - powiększenia otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych, - przebicie nowych otworów drzwiowych w ścianach nośnych i działowych wewnątrz budynku, - rozbiórce istniejących schodów drewnianych oraz części stropu przy nowoprojektowanej żelbetowej klatce schodowej oraz podnośniku, - rozbiórka istniejącej posadzki w pom. magazynowych w piwnicy, Roboty budowlane dotyczą w szczególności: - wykonania nowej posadzki w części magazynowej piwnicy ; - wykończenia klatki schodowej żelbetowej płytkami gresowymi; - zamontowania na parterze, piętrze i poddaszu w części użytkowej podwieszanego sufitu z płyt gipsowo - kartonowych ognioodporne na ruszcie stalowym w systemie spełniającym wymagania odporności ogniowej RE I 60; - remont ścian stanowiących obudowę klatki schodowej - murowanie z cegły ceramicznej pełnej gr. 44cm spełniającej wymagania klasy odporności ogniowej RE I 60 (ścianki w pom. nr 1/1; 2/1 oraz 3/1 stanowiące klatkę schodową wykonać z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych na stelażu stalowym z wypełnieniem z wełny mineralnej spełniającym wymagania klasy odporności ogniowej RE I 60); - oddzielenie na poddaszu pomieszczeń użytkowych od drewnianej konstrukcji dachu ścianami o odporności ogniowej RE I 60 (na ścianach istniejących przykręcić płyty GKF). - wykonanie pozostałych ścian działowych na wszystkich kondygnacjach z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych na stelażu stalowym z wypełnieniem z wełny mineralnej spełniającymi wymagania odporności ogniowej EI30 (w pomieszczeniach mokrych zastosować płytę z przeznaczeniem to tych właśnie pomieszczeń); - wykonanie wykończenia ściany wewnętrznych tynkiem gipsowym maszynowym z wyjątkiem ścian licowanych płytkami ceramicznymi gdzie należy zastosować zaprawę wyrównującą lub w przypadku dużych nierówności tynk wapienno-cementowy maszynowy; -wykonanie w częściach komunikacyjnych lamperii z tynku mineralnego; - wyłożenie ścian do wysokości min. 2,0 m płytkami ściennymi, w narożnikach i w zwieńczeniu płytek ściennych stosować specjalne listwy z PCV - w sanitariatach, pracowni kulinarnej oraz pom. socjalnym przy aneksie kuchennym ściany; Pomieszczenia należy dwa razy pomalować farbą emulsyjną; - zabezpieczenie konstrukcji dachu płytami gipsowo-kartonowymi ognioochronnymi spełniającymi wymagania odporności ogniowej R30; - wykonanie nadproży nad otworami drzwiowymi oraz okiennymi z prefabrykowanych belek żelbetowych typu L-19 (długości wg rysunku); - wykonanie schodów wewnętrznych żelbetowych z betonu B-20 zbrojone stalą AIII i A0; - wyposażenie budynku w dźwig platformowy dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 1,4x1,6m wykonaną na płycie żelbetowej o wymiarach 1,60x1,80x0,20cm; - wykonanie przy wejściu do pom. nr 1/2 i 1/ pochylni z blachy żeberkowej; - wykonanie wentylacji grawitacyjnej oraz grawitacyjnej ze wspomaganiem z wykorzystaniem istniejących przewodów kominowych; - zamontowanie drzwi wewnętrznych wg wykazu stolarki drzwiowej w projekcie budowlanym, z tym, że drzwi do sanitariatów w dolnej części skrzydła muszą posiadać kratkę nawiewną; - wykonanie przy oknach nowych parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych z PCV oraz ościeżnic regulowanych; -wykonanie stalowej balustrady przy nowoprojektowanych schodach żelbetowych; -dostosowanie budynku do przepisów bhp i przeciw pożarowych; - wykonanie instalacji elektrycznej w wyniku zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na środowiskowy dom samopomocy, w tym: WLZ, przeciwpożarowy wyłącznik prądu WG, rozdzielnicę główną - RG, rozdzielnice przyziemia - RP, rozdzielnicę I piętra - RP1, rozdzielnicę II piętra - RP2, zasilanie rozdzielnicy windy - RW, zasilanie rozdzielnicy klapy dymowej - Rkd, instalację gniazd wtykowych 230 V, instalację gniazd wtykowych 400 V, instalację oświetleniową; - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej. 4. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: - Projekt budowlany zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na budynek środowiskowego domu samopomocy - branża budowlana, instalacje sanitarne i elektryczna, opracowany przez Zakład Usług Projektowych LERBUD s.c. Ewa Rychłowska, Leszek F. Rychłowski z Inowrocławia; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na budynek środowiskowego domu samopomocy - branża budowlana i elektryczna, opracowany przez Zakład Usług Projektowych LERBUD s.c. Ewa Rychłowska, Leszek F. Rychłowski z Inowrocławia; 3. Uwagi I. Wytyczne dla Wykonawców: -Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. -W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym koszty konsultacji i bieżących uzgodnień z właścicielami sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej czy wodno - kanalizacyjnej, a także wszelkie opłaty za przygotowanie i zabezpieczenie miejsca robót w trakcie realizacji zadania; -Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). -Dopuszcza się płatności częściowe w trakcie realizacji robót budowlanych w zależności od zaangażowania prac. -Podstawą do rozliczenia robót częściowych będzie protokół odbioru robót częściowych, faktura Vat oraz kosztorys powykonawczy danego zakresu - Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19-09-2013 do godz. 10:00.3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w kasie w pokoju nr 35 ( wystarczy zaadresować kopertę opisując wadium, przedmiot zamówienia z dopiskiem kasa pokój nr 35), a ksero dokumentu dołączyć do oferty 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Kruszwica 11 8151 0001 0000 0909 2000 0017;z podaniem tytułu: Wadium- Środowiskowy Dom Samopomocy b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych;d)gwarancjach ubezpieczeniowych;e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach