Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską na działce nr 179 w Nowej Wsi Noteckiej, gm. Kcynia

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek 23
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 52 5893722
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 52 5893722
    REGON: 09235087200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kcynia.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską na działce nr 179 w Nowej Wsi Noteckiej, gm. Kcynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poniższe załączniki do SIWZ: a) Projekt budowlany z dnia 11 lutego 2010, który zawiera w szczególności: Opis techniczny do projektu bezodpływowego zbiornika na nieczystości sanitarne dla budynku świetlicy wiejskiej zlokalizowanej w miejscowości Nowa Wieś Notecka, gm. Kcynia na działce numer 179, Projektowaną charakterystykę energetyczną, Rysunek - Widoki elewacji - inwentaryzacja, Rysunek - Widoki elewacji - stan projektowany, Rysunek - Rzut przyziemia - inwentaryzacja, Rysunek - Rzut przyziemia - po zmianie sposobu użytkowania, Rysunek - Rzut dachu, Rysunek - Przekrój pionowy; b) Zamienny projekt budowlany z dnia 2 listopada 2011; c) Kosztorys budowlany ślepy z dnia 29 stycznia 2012; d) Kosztorys budowlany ślepy - instalacje z dnia 29 stycznia 2012; e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych z dnia 31 maja 2010. 2. W ramach wykonania zamówienia należy przeprowadzić następujący zakres robót wskazany w szczególności w przedmiarach: a) roboty remontowe wewnątrz istniejącego budynku hydroforni, na które składają się w szczególności: Sufity podwieszone jednowarstwowe na ruszcie metalowym, Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe stropu podwieszanego z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho, Przebicia otworów, Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych, Montaż i malowanie ościeżnic, Montaż skrzydeł drzwiowych, Rozbieranie ścianek z cegieł, Stawianie ścianek działowych, Wykucie istniejących ościeżnic stalowych, Wykucie bruzd, Wykonanie przesklepień otworów i obsadzenie belek stalowych, Montaż drzwi aluminiowych, Demontaż parapetów z blachy, Docieplenie ościeży (z rozkuciem), Montaż przewodów kominowych, Wycięcie otworu w stropie dla komina, Obmurowanie przewodów kominowych cegła klinkierową ponad dachem, Malowanie farbami emulsyjnymi różnych powierzchni, Wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego, Licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych, Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne, Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, Wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej, Wykonanie posadzek z cokolikami z różnych materiałów, Montaż obudowy kominka, Miniowanie i malowanie rur wodociągowych, b) Roboty remontowe dot. dachu, na które składają się w szczególności: rozbiórkę pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie nowego pokrycia dachowego z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, Montaż i obróbka kominków wentylacyjnych, wykonanie ocieplenia elewacji, wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego, d) montaż parapetów, e) budowa (z betonowej kostki brukowej) chodników, opaski wokół budynku i placu utwardzonego na terenie działki, f) budowa bramy i drogi dojazdowej wewnętrznej od bramy do placu utwardzonego z lit. e) oraz połączenia istniejącego na terenie działki placu zabaw dla dzieci z ww. drogą dojazdową, g) montaż balustrady ze stali kwasoodpornej przy podjeździe dla niepełnosprawnych, h) zasypywanie studni wodomierzowej, i) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej, j) wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, k) zazielenienie terenu, na które składają się w szczególności: Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci, Rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim, Wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II z nawożeniem, Sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim w gruncie kat. III, Dowóz ziemi urodzajnej.3. Wszystkie prace winny być wykonane na podstawie i według dokumentacji, wskazanej w szczególności w Rozdziale II, pkt II, ppkt 1 SIWZ oraz wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., a także poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 4. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty niezbędne do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne okazały się zmiany dokumentacji projektowej. 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych i określonych w dokumentacji projektowej. 6. Użyte w projekcie budowlanym nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie. 7. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, etc.).8. Wykonawca winien wykonać i przygotować oraz złożyć wszelkie dokumenty dot. wykonanej roboty budowlanej, a w szczególności: a) instrukcje użytkowania zainstalowanych urządzeń w języku polskim,b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji dla wszystkich zainstalowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) wszelkie inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, w szczególności rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 9. Wykonawca jest zobowiązany zaopatrzyć obiekt w oznaczenia i instrukcje wymagane obowiązującymi przepisami (w szczególności: ppoż., BHP, sanitarnymi). 10. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do momentu ich zainstalowania. 11. Wyroby budowlane użyte przy realizacji zadania winny odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach, a w szczególności w: a) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881 ze zm.): Art. 4 i Art. 5. b) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t., ze zm.): Art. 10. 11. Wykonanie zamówienia regulują, w szczególności, następujące przepisy prawa: a) ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2010.113.759 j.t. ze zm.), b) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623 j.t., ze zm.), c) ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004.92.881 ze zm.), d) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U.2003.47.401), e) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U.2003.120.1126); f) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz.U.2003.120.1134), g) przepisy i wytyczne branżowe. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy!
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3. W przypadku wadium niegotówkowego (poręczenia lub gwarancje) Wykonawca może, według swojego wyboru: a) złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium u Zamawiającego, a kserokopię tak złożonego zabezpieczenia wadialnego, potwierdzoną przez pracownika przyjmującego zabezpieczenie, dołączyć do dokumentów ofertowych, b) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty - dokument ten nie będzie stanowił części oferty i zostanie zwrócony Wykonawcy po zakończeniu postępowania. 4. W przypadku gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt VIII, ppkt 10, lit. ppkt a - c) - bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium ma zostać wniesione przelewem lub wpłacone w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. uznania rachunku Zamawiającego, która musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 6. Przelewu (wpłaty) należy dokonać na rachunek bankowy podany w pkt I, ppkt 2 SIWZ. 7. Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium przetargowe - RI.271.1.6.2012 oraz podać informację o numerze rachunku bankowego Wykonawcy, na który ma zostać dokonany zwrot wadium (obowiązkowe przy wpłacie gotówkowej). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli na poleceniu przelewu widnieć będzie numer rachunku bankowego, z którego nastąpił przelew. W takim wypadku Zamawiający dokona zwrotu kwoty wadium na ten właśnie rachunek bankowy. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci Wykonawcy wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) dokonany zostanie wybór oferty najkorzystniejszej (w tym Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona), c) Zamawiający unieważni postępowanie, a odwołania zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy, jeżeli wniesione zostało przez niego zabezpieczenie należytego wykonania umowy, chyba że, w przypadku wadium wniesionego w gotówce, Wykonawca wyrazi zgodę na jego zaliczenie na poczet zabezpieczenia. 11. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym będzie ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kcynia.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach