Przetargi.pl
Zmiana konstrukcji dachów oraz przebudowa przyłączy kanalizacji deszczowej budynków A,B,C,D,Ł Szkoły Podstawowej Nr 23 w Płocku przy ul. Walecznych 20 na działce o nr ewid. gruntu 293/12

Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
    ul. Stary Rynek 1 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
    REGON: 00059286800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana konstrukcji dachów oraz przebudowa przyłączy kanalizacji deszczowej budynków A,B,C,D,Ł Szkoły Podstawowej Nr 23 w Płocku przy ul. Walecznych 20 na działce o nr ewid. gruntu 293/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana konstrukcji dachowych polegająca na zmianie kąta nachylenia połaci dachowych budynków A,B,C,D i łącznika, zmiana sposobu odprowadzenia wód deszczowych z połaci dachowych oraz wykonanie robót elektrycznych związanych z przebudową dachów budynków A,B,C,D polegających na wymianie instalacji odgromowych i podłączeniu wentylatorów dachowych według dokumentacji technicznej .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 3.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - 3 zamówienia , w tym: 1 zamówienie polegające na wykonaniu dachu o konstrukcji drewnianej wraz z pokryciem o powierzchni min.1000m2, 1 zamówienie polegające na wykonaniu zewnętrznej kanalizacji sanitarnej za kwotę nie niższą niż 200.000 zł i 1 zamówienie w branży elektrycznej o wartości brutto nie niższej niż 90.000 zł, lub - 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych o wartości brutto nie niższej niż 1.700.000zł obejmujące swym zakresem wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej wraz z pokryciem - o powierzchni min. 1000m2 , 3.2.dysponują pracownikami 1) posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej , b) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i posiadającymi aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej 2) posiadającymi ważne grupy kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - min. 4 osoby, w tym 2 osoby z uprawnieniami w zakresie wykonywania badań instalacji elektrycznych (grupa E) do 1 kV. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach /wg. rozdziału IV SIWZ/, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 SIWZ ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Zał. Nr 3 do SIWZ. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz że są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 4.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Zał. Nr 3 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach