Instytut Techniki Górniczej KOMAG ogłasza przetarg
- Adres: 44-101 Gliwice, ul. Pszczyńska 37
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
ul. Pszczyńska 37 37
44-101 Gliwice, woj. śląskie - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo - Rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zlecenie usług sprzątania w roku 2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania a następnie zlecenia będą usługi sprzątania własnymi środkami oraz własnym sprzętem (odkurzacze, szczotki, wiadra ścierki i inne) Wykonawcy, pomieszczeń Zamawiającego w Gliwicach przy ul. Pszczyńskiej 37 i ul. Łużyckiej 16 o łącznej powierzchni 10 000 m2 oraz Bielsku - Białej przy ul. Piekarskiej 80 o powierzchni 115 m2. Prace winny być wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godz. pomiędzy 6:00 a 18:00. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwie części i dopuszcza składanie oddzielnie ofert na każdą z nich. Część I - obejmuje usługi sprzątania wykonywane w Gliwicach. Część II - obejmuje usługi sprzątania wykonywane w Bielsku - Białej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: - Część I - 3 700,00 zł. - Część II - 600,00 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO SA Oddział w Gliwicach o numerze 69 1240 4272 1111 0000 4834 4849. z adnotacją SPRZĄTANIE ZP-165/2009. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, które bank potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku po upływie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o której mowa w pkt. 19 niniejszej SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP w tym celu złożą OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU stanowiące załącznik nr II, 2. spełniają poniższe warunki na podstawie art. 22 ustawy PZP: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie o przeszkoleniu pracowników w zakresie prowadzenia prac porządkowych w laboratorium chemicznym szczególnie pod kątem występujących zagrożeń - BHP), 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr I do niniejszej SIWZ, do której dołączą: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2 dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr I do niniejszej SIWZ, do której dołączą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej kwocie oferty, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Zastrzega się, że pełnomocnictwo (wymagane, o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN
Dodano: 2014-02-27