Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach zimowych 2012/2013 i 2013/2014

Urząd Miejski w Sławie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-410 Sława, ul. H. Pobożnego 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3566202 , fax. 068 3566202
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sławie
    ul. H. Pobożnego 10 10
    67-410 Sława, woj. lubuskie
    tel. 068 3566202, fax. 068 3566202
    REGON: 00052878700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach zimowych 2012/2013 i 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie ulic i placów gminnych w mieście Sława oraz dróg gminnych zamiejskich w sezonach 2012/2013 i 2013/2014. Zakres zadania obejmuje: 1.Zakres prac obejmuje : a)usługę sprzętu i transportu wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic, b) zarządzanie zimowym utrzymaniem dróg i ulic w okresie, o którym mowa §2 ust.1 również w dni wolne od pracy. 2.Przedmiot umowy obejmuje zimowe utrzymanie: a)ulice i place miejskie - wykaz ulic znajduje się w załączniku nr 1. Łączna długość ulic i placów miejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 18,390 km b)drogi zamiejskie - wykaz dróg znajduje się w załączniku nr 3. Łączna długość dróg zamiejskich podlegająca przedmiotowi zamówienia wynosi 56,886 km. 3.Wykonanie przedmiotu umowy polega na: a)pozostaniu w gotowości do realizowania przedmiotu umowy, w terminie określonym w § 2 ust.1 umowy. b)sprzęt i transport wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zabezpiecza Wykonawca, c)minimalne wymagania sprzętowe, które musi spełnić Wykonawca w trakcie wykonywania zimowego utrzymania dróg to posiadanie i użycie sprawnych: -piaskarek-szt. 3 -pługów-szt. 3 -nośników do w/w sprzętu szt.3 -ładowarki szt. 1 d)zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo - solnej w proporcji 2:1. e)materiał uszorstniający jak i miejsce do jego składowania zapewnia Wykonawca, f)mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. g)Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia ulic miejskich i integralnie związanych z siecią komunikacyjną miejską z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającą, jednak nie później niż do 30.04.2013 r. i do 30.04.2014 r. 4.Wykonawca każdorazowo zgłasza Zamawiającej rozpoczęcie prac (oprócz pozostawania w gotowości). 5.Zamawiająca potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 6.Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 7.Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającej. 8.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 9.W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazania w godz. 7°° - 8°° meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19°° - 20°°). 10.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 11.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 zł Wykonawca wpłaci zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugslawa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach