Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2013

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania ulic (zwanych dalej ulicami, jezdniami lub drogami) i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2013, przy czym: 1.1. W przypadku ręcznego płużenia śniegu na chodnikach, uszorstnienia chodników poprzez posypanie piaskiem z solą: 1)Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania chodników jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. 2)Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do rodzaju akcji i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 3)Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia winny być przesłane do Zamawiającego w formie faksu lub e-maila i będą stanowić podstawę do sporządzania formularzy cenowych powykonawczych. 4)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi, prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. 5)Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach prac. 6)Szerokość płużenia obejmuje całą szerokość chodnika z dojściem do przejścia dla pieszych, a w przypadku parkujących samochodów - powierzchnię wolną od tych pojazdów. 7)Po zakończeniu sezonu zimowego należy usunąć piasek zalegający na chodnikach zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego w terminie późniejszym. 1.2. W przypadku mechanicznego płużenia śniegu na jezdniach, uszorstnienia jezdni poprzez posypywanie w zależności od warunków atmosferycznych: 1)Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania przejezdności dróg jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. 2)Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do rodzaju akcji i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 3)Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia muszą być przesłane w formie faksu lub e-maila zawierających: godzinę przystąpienia do akcji, godzinę zakończenia akcji, zakres prac, informację o dawce i czasie akcji i będą stanowić podstawę do rozliczeń sporządzania formularzy cenowych powykonawczych. 4)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. 5)Po zakończeniu sezonu zimowego należy usunąć piasek zalegający na jezdniach zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego w terminie późniejszym. 6)Wykonawca zobowiązany jest do posypywania ulic. W celu uszorstnienia jezdni należy stosować: chlorek sodu (NaCL) zwilżony solanką (o stężeniu 20%) w dawce 10, 20, 20 g/m2 w zależności od dawki określonej przez ZOM w ogłoszonej akcji (w zakresie temperatur od -5 stopni Celsjusza lub mieszankę chlorku sodu z chlorkiem wapnia (Na Cl + Ca Cl2) w proporcjach 75% i 25% w ujęciu wagowym, zwilżonych solanką (o stężeniu 20%) w dawce 20 lub 30 g/m2 w zależności od zjawisk atmosferycznych (z dopuszczalną tolerancją +5% -3% zawartości chlorku wapnia w mieszczance w zakresie temperatur poniżej -5 stopni Celsjusza), określając średnią dla poszczególnych dawek. 7)Szerokość płużenia obejmuje całą szerokość jezdni (w przypadku ulic z kanalizacją deszczową w sposób umożliwiający swobodny spływ wód roztopowych do studzienek), a w przypadku parkujących samochodów - powierzchnię wolną od tych pojazdów. 8)Jednostki płużące nie mogą zasypywać chodników, przejść dla pieszych i przystanków ZTM płużonym śniegiem lub błotem pośniegowym, a płużony śnieg w postaci warkocza musi być zgarnięty na bezpiecznik lub krawędź ulicy. 9)Prędkość jazdy posypywarek w trakcie akcji nie może przekraczać 30 km/h, przy dopuszczalnej tolerancji 5 km/h. 10)Wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponuje urządzeniami technicznymi, niezbędnymi dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania przejezdności dróg i utrzymania chodników, w tym min. opisanymi w sekcji III pkt III.3.3) lit. a)-f) Ogłoszenia 11)Wykonawca jest zobowiązany ustanowić: co najmniej 4 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, tj. prawo jazdy w kategorii uprawniejącej do kierowania pojazdami opisanymi w sekcji III pkt III.3.3) lit. a)-b) Ogłoszenia. Powyższy opis określa treść załącznika nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Formularz cenowy (zwany dalej formularzem cenowym bądź kalkulacją cenową), stanowiący o maksymalnej ilości akcji oraz maksymalnej ilości jednostek prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; 2.Wykaz ulic, chodników, schodów i parkingów objętych zimowym utrzymaniem- stanowiący załącznik nr 1C do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; 3.Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Równocześnie Zamawiający informuje, iż wartość przedmiotowego zamówienia ustalono na kwotę: 210 173,26 złotych netto, 226 987,12 złotych brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach