Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2012-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania ulic (zwanych dalej ulicami, jezdniami lub drogami) i chodników w pasach dróg na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w sezonie zimowym 2012/2013, przy czym: 1.W przypadku ręcznego płużenia śniegu na chodnikach, uszorstnienia chodników poprzez posypanie piaskiem z solą: a.Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania chodników jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. b.Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do terminu i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy. c.Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia winny być przesłane do Zamawiającego w formie faksu i będą stanowić podstawę do sporządzania formularzy cenowych powykonawczych, o których mowa w §3 ust.6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. d.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. e.Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach prac. 2.W przypadku mechanicznego płużenia śniegu na jezdniach, uszorstnienia jezdni poprzez posypywanie mieszanką solną w ilości 10-30g/m2 w zależności od warunków atmosferycznych: a.Wykonawca dla zapewnienia prawidłowego przebiegu akcji utrzymania przejezdności dróg jest zobowiązany do stałej współpracy z koordynatorem operacyjnym zimowego utrzymania dróg krajowych i wojewódzkich w celu rozeznania warunków pogodowych. b.Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zarządem Oczyszczania Miasta i stosowania się do terminu i dawek podanych do działania w poszczególnych rejonach m.st. Warszawy. c.Wykonawca ma obowiązek powiadomić Urząd Dzielnicy o przystąpieniu do prowadzenia akcji i o zakończeniu akcji, z podaniem godziny i zakresu prac. Powyższe powiadomienia winny być przesłane do Zamawiającego w formie faksu (wraz z faksem z ZOM-u o dawce i czasie akcji) i będą stanowić podstawę do rozliczeń sporządzania formularzy cenowych powykonawczych, o których mowa w §3 ust.6 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. d.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco księgi prac i udostępniania jej do wglądu na żądanie Zamawiającego. e.Po zakończeniu sezonu zimowego należy usunąć piasek zalegający na jezdniach zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego w terminie późniejszym. f.Wykonawca zobowiązany jest do posypywania ulic mieszanką solną, a do realizacji uszorstnienia jezdni należy przyjmować: chlorek sodu (Na Cl) zwilżony solanką (o stężeniu 20%) w dawce 10,20,30 g/m2 w zależności od dawki określonej przez ZOM w ogłoszonej akcji (w zakresie temperatur do -5 stopni Celsjusza) lub mieszankę chlorku sodu z chlorkiem wapnia (Na Cl + Ca Cl2) w proporcjach 75% i 25% w ujęciu wagowym, zwilżonych solanką (o stężeniu 20%) w dawce 20 lub 30g/m2 w zależności od zjawisk atmosferycznych (z dopuszczalną tolerancją +5 % -3 % zawartości chlorku wapnia w mieszance w zakresie temperatur poniżej -5 stopni Celsjusza), określając wartość średnią dla poszczególnych dawek. g.Jednostki płużące w trakcie płużenia nie mogą zasypywać chodników, przejść dla pieszych i przystanków ZTM płużonym śniegiem lub błotem pośniegowym, a spłużony śnieg w postaci warkocza musi być zgarnięty na bezpiecznik lub chodnik przy krawędzi. h.Prędkość jazdy posypywarek w trakcie akcji nie może przekraczać 30 km/h, przy dopuszczalnej tolerancji 5 km/h. i.Gotowość sprzętu należy zapewnić na dzień składania ofert. j.Wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponuje urządzeniami technicznymi, opisanymi w pkt III.3.3) lit. a)-d) Ogłoszenia. k.Wykonawca zobowiązany jest ustanowić: co najmniej 4 osoby posiadające kwalifikacje zawodowe, tj. prawo jazdy w kategorii uprawniejącej do kierowania pojazdami opisanymi w pkt III.3.3) lit. a)-b) Ogłoszenia oraz co najmniej 1 osobę, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie/kurs upoważniające/y ją do obsługi urządzenia opisanego w pkt III.3.3) lit. c) Ogłoszenia. l.Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w odbiorach prac. Powyższy opis określa treść załącznika nr 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Formularz cenowy (zwany dalej formularzem cenowym bądź przedmiarem prac), stanowiący o maksymalnej ilości akcji oraz maksymalnej ilości jednostek prac w okresie realizacji przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; 2.Spis ulic do odśnieżania-płużenie - stanowiący załącznik nr 1C do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 3.Spis ulic do odśnieżania-sól - stanowiący załącznik nr 1D do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 4.Spis ulic do odśnieżania na żądanie - stanowiący załącznik nr 1E do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 5.Spis chodników - stanowiący załącznik nr 1F do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy; 6.Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 złotych 2.Wymagania dotyczące wnoszenia wadium: Wadium wniesione w formach określonych w ppkt od 20.2.2. do 20.2.5 SIWZ - musi zawierać zobowiązanie, zgodne z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium: 1. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto w odniesieniu do gwarancji wadialnych, zastrzega się, iż z ich treści musi wynikać, że ma ona charakter bezwarunkowy, nieodwołalny, a suma gwarancyjna płatna jest na pierwsze żądanie. 3. Pozostałe wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach