Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-005 Zielona Góra, Aleja Zjednoczenia 110
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 322-91-86 , fax. (068) 322-91-84
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    Aleja Zjednoczenia 110 110
    65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84
    REGON: 00016082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie terenów mienia komunalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zimowe utrzymanie chodników, dróg, ciągów pieszych i schodów na terenach mienia komunalnego. Powierzchnia terenu do zimowego utrzymania: Zadanie nr 1 - powierzchnia objęta przedmiotem świadczenia usługi - 33 050,00 m2 Zadanie nr 2 - powierzchnia objęta przedmiotem świadczenia usługi - 41 560,00 m2 Zamawiający informuje, iż powierzchnia do odśnieżania może ulec zmniejszeniu ze względu na wykup działek - do 10 % w stosunku do powierzchni podanych w opisie. a) Wymagania dotyczące standardów zimowego utrzymania ciągów pieszych ,parkingów i dróg: -Chodnik ( ciąg pieszy) winien być odśnieżony i posypany na całej długości i szerokości min.1,50m, dopuszcza się cienką warstwę śniegu zajeżdżonego; -odśnieżone schody, drogi oraz parkingi winne być posypane piaskiem na całą szerokość, -rozpoczęcie odśnieżania najpóźniej w ciągu 2 godz. od wystąpienia opadów śniegu, przy czym po ustaniu opadów luźny śnieg musi być usunięty w czasie do 4 godzin, błoto pośniegowe w czasie do 6 godzin; -odśnieżanie należy poprowadzić poprzez zgarnięcie śniegu do krawędzi chodnika w taki sposób, aby zgarnięty śnieg nie utrudniał ruchu kołowego i pieszego; -śliskość winna być zwalczana w sposób zapewniający bezpieczne przejście np. poprzez skucie lodu, posypywanie ciągów pieszych piaskiem; -nadmiar odgarniętego śniegu i błota pośniegowego należy wywieźć poza obręb odśnieżania, na wskazane przez Zamawiającego miejsce; -w przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu odśnieżanie ciągów pieszych winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność przejść i bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach komunalnych objętych akcją. b) Obowiązki Wykonawcy: -zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; -przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego (w tym min. 8 szt. poj. na piasek); -składowanie piasku do akcji Zima tylko w skrzyniach do tego przeznaczonych; -zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie ciągów pieszych; -rozpoczęcie usuwania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu; -zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; -pozyskiwanie ze stacji meteorologicznej Instytutu Metrologii i Gospodarki Wodnej codziennych informacji o stanie pogody; -wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; -w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt; -pełna gotowość do prowadzenie akcji zimowej w ciągu 2 godz. od chwili wystąpienia opadów śniegu; -posiadanie odpowiedniej umowy z zakładem ubezpieczeniowym, zabezpieczające wyłączenie odpowiedzialności materialnej Zamawiającego, w zakresie realizacji umowy na zimowe utrzymanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki art. 22 ustawy Pzp, a w szczególności niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- tj. w przypadku składania oferty na zadanie 1 wykazać się co najmniej jedną usługą w zakresie odśnieżania na kwotę co najmniej 24 tyś. zł w ramach jednego kontraktu, w przypadku składania oferty na zadanie 2 wykazać się co najmniej jedną usługą w zakresie odśnieżania na kwotę co najmniej 26 tyś. zł w ramach jednego kontraktu, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty, wraz z formularzami cenowymi sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; c) wykaz wykonanych usług sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; f) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach