Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w ramach zadania utrzymanie nawierzchni chodników w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - rejon III Wschodni.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w ramach zadania utrzymanie nawierzchni chodników w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - rejon III Wschodni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni chodników oraz schodów terenowych w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych Miasta Zielona Góra w sezonie zimowym 2011/2012r. o łącznej długości 13,90 km. 1) Przez zimowe utrzymanie chodników i schodów terenowych należy rozumieć: a) zwalczanie śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez pokrywanie nawierzchni chodników oraz schodów, wyznaczonych chodników oraz schodów mieszaniną piasku z solą, materiałami uszorstniającymi. b) odśnieżanie nawierzchni chodników i schodów terenowych , c) pełnienie dyżuru (całodobowego pogotowia akcji zimowej), d) przygotowanie i bieżące uzupełnianie zapasów piasku i środków chemicznych, e) prowadzenie dziennika prognozy pogody, f) codzienne raportowanie Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ, g) uzupełnianie mieszanki piaskowo -solnej w skrzyniach na piasek oraz w pryzmach na skazanych miejscach przez Zamawiającego . 2) Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych: a) chodnik oraz schody winien być odśnieżony na szerokość 2 m a śliskość zimowa zlikwidowana na 2 m szerokości; b) rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów, c) gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu, d) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby śnieg na chodnikach oraz schodach nie zalegał dłużej leżał dłużej do 6 godz., a gołoledź 1,5 godz. od ustania opadów; e) dopuszcza się cienką warstwę do 2 cm grubości śniegu posypaną materiałem uszorstniającym ; f) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodnikach oraz schodach wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem , że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwiający swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej; g) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni chodników oraz schodów, tj. mieszanką piaskowo - solną; h) w przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu , odśnieżanie ciągów chodników winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na chodnikach oraz schodach objętych akcją. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy: a) zorganizowanie dyżurów dyspozytorskich celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej; b) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego ,zgromadzonego minimum 10 mg mieszanki piaskowo - solnej; c) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie chodników (minimum dwie odśnieżarka) na jeden rejon; d) osoby które będą uczestniczyły w wykonaniu usługi minimum 8. osób ; e) rozpoczęcie usuwania śliskości nawierzchni chodników oraz schodów natychmiast po jej wystąpieniu; f) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej ; g) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; h) sporządzanie dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej; i) prowadzenie stałej łączności z zamawiającym (telefon komórkowy, stacjonarny oraz fax na terenie bazy); j) posiadania ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min, 200.000, 00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.400,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach