Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014 na terenie Gminy Otyń

Gmina Otyń ogłasza przetarg

  • Adres: 67-106 Otyń, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 350 58 16 , fax. 068 350 58 16
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otyń
    Rynek 1 1
    67-106 Otyń, woj. lubuskie
    tel. 068 350 58 16, fax. 068 350 58 16
    REGON: 97077035600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2013/2014 na terenie Gminy Otyń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania dróg o długości 21,680 km oraz na odcinku drogi nr 3 (od km 297+680 do km 305+100 z wyłączeniem odcinka od km 298+900 do 299+750) km należy wykonać objazd dwukrotny, tam i z powrotem (dwa pasy drogowe, tj. 13,110 km); na pozostałych drogach objazd jednorazowy. Likwidacja śliskości pośniegowej, gołoledzi wykonywana będzie materiałami uszorstniającymi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej (w ilości 150g/m2), oczyszczenie z lodu i śniegu nawierzchni jezdni w razie konieczności ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych oraz oczyszczanie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych według wskazań Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy także w szczególności: - usuwanie zalegającego śniegu. Czas, zakres i miejsce wywozu śniegu zależeć będzie od Zamawiającego, który będzie określał czas, zakres i miejsce wywozu. Transport śniegu na odległość do 1 km, - odśnieżanie dróg i ciągów pieszo jezdnych o szerokości do 4 m, - uzupełnianie piasku z solą w pojemnikach na piasek lub luzem. Niezbędną ilość piasku i mieszanki piaskowo-solnej zapewni Wykonawca. Fakt złożenia przez Wykonawcę mieszanki piaskowo-solnej w wyznaczonych miejscach musi być potwierdzony pisemnie przez pracownika Urzędu Gminy zajmującego się sprawami dróg gminnych. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt. Pługopiaskarka powinna być dodatkowo wyposażona w pług posiadający amortyzację listwy zgarniającej. Przedmiot zamówienia należy rozpocząć w każdej chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania, likwidacji gołoledzi, likwidacji śliskości pośniegowej, pod warunkiem uzgodnienia telefonicznego w godz. od 700 do 1500 z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. Przy realizacji zamówienia istnieje możliwość wykorzystania posiadanego przez Zamawiającego sprzętu, tj.: piaskarki i pługa. Posiadane urządzenia można sprawdzić w miejscowości Niedoradz, po telefonicznym umówieniu spotkania. Zamawiający może zwiększyć zakres i ilość wykonywanych usług. Wykonawca oświadcza, że jest w stanie wykonać usługi w zwiększonym zakresie i w zwiększonej ilości, gdy zajdzie taka potrzeba Zamawiającego. Ocena wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność przystąpienia do odśnieżania, likwidacji odśnieżania, likwidacji śliskości pośniegowej, należy do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w kwocie 2.500 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/ugotyn
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach