Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW W GMINIE BIERUŃ - REJON BIERUNIA STAREGO

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2012-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW W GMINIE BIERUŃ - REJON BIERUNIA STAREGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników, przystanków, kładek, przejazdów kolejowych i parkingów w gminie Bieruń - rejon Bierunia Starego. Zakres prac obejmuje usuwanie śniegu z pasa drogowego, ciągów pieszych, kładek, przejazdów kolejowych i parkingów wraz z dostarczeniem i obsługą płotków przeciwśnieżnych i koksiaków. Wykonując zamówienie wykonawca zobowiązany jest do: 1. Podjęcia akcji czynnej tj. odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach oraz innych prac związanych z akcją zima, wprowadzając do akcji sprzęt pozwalający utrzymać należytą przejezdność dróg. 2. Natychmiastowego zgłoszenia godziny rozpoczęcia prac, ilości i typu zaangażowanego sprzętu oraz zgłoszenia godziny zakończenia prac do dyżurnego Straży Miejskiej (tel. 986, 32 216 37 27) 3. Przygotowanie koksiaków (z osłoną zabezpieczającą przed uszkodzeniem podłoża) i ich obsługa oraz zabezpieczenie koksu lub brykietów w ilości min. 400 kg. 4. Przygotowanie płotków przeciwśnieżnych wraz z ich obsługą. 5. Zapewnienia łączności telefonicznej (bezprzewodowej) z każdym operatorem sprzętu aktualnie używanego w akcji zima. 6. Zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału tj. soli, solanki i piasku. 7. Umożliwienia zabudowy systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy. 8. Realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem w minimalnej ilości: ciągnik z pługiem - 4 szt., piaskarko solarki - 4 szt., pług do chodników (ciężar do 1000 kg, szerokość odśnieżania od 1 do 1,2 m) - 1 szt., ładowarka lub koparko ładowarka - 2 szt., samochód samowyładowczy o ładowności od 5 do 10 ton - 2 szt., płotki przeciwśnieżne 200 mb, koksiaki - 12 szt. Lp. Rodzaj usługi Jednostka Szacunkowa ilość jednostek 1 Odśnieżanie - ciągnik z pługiem m-g 300 2 Posypywanie - piaskarko-solarka m-g 110 3 Posypywanie - solarka m-g 140 4 Odśnieżanie - ładowarka lub koparko ładowarka m-g 200 5 Wywóz śniegu - samochód samowyładowczy m-g 220 6 Odśnieżanie z posypywaniem - pług do chodników m-g 90 7 Dyżur I stopnia doba 50 8 Posypywanie przejazdy kolejowe 1 szt./dobę 90 9 Obsługa koksiaków 1 szt./dobę 40 10 Dostarczenie z obsługą płotków przeciwśnieżnych mb 200 11 Roboty inne (sprzątanie ręcznie) r-g 370 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie: opisu usługi wraz ze standardami wykonania oraz warunkami umowy, wykazem i łączną ilością dróg przewidzianych do zimowego utrzymania, wykazem przystanków, chodników, kładek, przejazdów kolejowych, parkingów i rozmieszczenia koksiaków znajduje się w załącznikach do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem tzn. przelać z rachunku bankowego wykonawcy na rachunek bankowy zamawiającego. w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń - rejon Bierunia Starego. Termin - wniesienie wadium w pieniądzu - oznacza uznanie kwoty wadium, wpłaconego przelewem, na rachunku zamawiającego nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 10:00 w dniu wyznaczonym do składania ofert. Termin ważności wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz musi obejmować okres nie krótszy niż termin związania ofertą tj. nieprzerwanie obejmujący okres 30 dni włącznie z dniem wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz.U.2007.42.275 z późniejszymi zmianami) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli powyższe dokumenty wystawione są w języku obcym, należy przedłożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy pzp, zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust.1 ustawy pzp , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium zostanie wniesione w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliby wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach