Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2340696 , fax. 032 2340696
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Zygmunta Starego 17 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2340696, fax. 032 2340696
    REGON: 27628965300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zmówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009/2010, w II, III i IV standardzie odśnieżania, w ilości 179,111 km. Okres realizacji od 1 listopada 2009 r. do 31.03.2010 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca wykonał zamówienie lub zamówienia o charakterze, zakresie i wartości, porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia tj. utrzymanie zimowe dróg o długości co najmniej 180 km i o wartości co najmniej 600 000 zł, wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, udokumentowanych - za pomocą referencji jego należytego wykonania. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie); b) Wykonawca dysponuje co najmniej następującym sprzętem: - piaskarko-solarki z napędem niezależnym od szybkości jazdy - 2 szt , - piaskarki na nośniku samochodowym (piaskarko-solarki lub piaskarki) - 4 szt., - pługi - 8 szt.(w tym 4 szt nowoczesne, gwarantujące skuteczna pracę przy odśnieżaniu śniegu ze świeżego opadu jak i śniegu ubitego - stwardniałego); - pług wirnikowy - 1 szt; - ładowarki - 3 szt.; - spycharki - 2 szt. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot lub wszystkie podmioty łącznie); c) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty). Opis sposobu dokonywania oceny: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot); b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - właściwe zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - informacja musi być złożona przez każdy podmiot); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - informacja musi być złożona przez każdy podmiot); e) kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (o ile wpłata nie została potwierdzona w polisie) lub w przypadku rozłożenia na raty - potwierdzenie wpłaty wszystkich dotychczasowych składek; (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek muszą spełniać wszystkie podmioty) f) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia i dat wykonania oraz odbiorców wraz z referencjami o ich należytym wykonaniu. (zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot; g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (zgodnie z załącznikiem do formularza) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu do wykonania zamówienia o ile wykonawca nie dysponuje własnym sprzętem. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot); h) dowód wpłaty wadium; i) zaakceptowany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpgliwice.pzd.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach