Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2016 roku

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Płocka 101
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Płocka 101 101
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    REGON: jce@reynpol.re
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w 2016 r. Zadanie III - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2016 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 60 KM jako nośnik pługa lekkiego - sztuk 1 Odśnieżanie pługiem lekkim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 60 KM - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 100 - szacunkowa ilość godzin dyżuru - 10 Zadanie V - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2016 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM jako nośnik pługa średniego - sztuk 1 Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 150 - szacunkowa ilość godzin dyżuru - 10 Zadanie VI - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2016 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM jako nośnik pługa średniego - sztuk 1 Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80 KM - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 150 - szacunkowa ilość godzin dyżuru - 10 Zadanie IX - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku w 2016 roku: Nośnik - Ładowarka teleskopowa o pojemności łyżki min 2 m3 - sztuk 1 Miejscowe odśnieżanie ładowarką teleskopową - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 50 Zadanie XI - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 1 w Płońsku i Nr 2 w Raciążu w 2016 roku: Nośnik - Równiarka wyposażona w dwustronny pług średni - sztuk 1 Odśnieżanie równiarką wyposażoną w dwustronny pług średni - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 50 Zadanie XVI - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych administrowanych przez Obwód Drogowy Nr 2 w Raciążu w 2016 roku: Nośnik - Ciągnik o mocy minimalnej 80 KM jako nośnik pługa średniego - sztuk 1 Odśnieżanie pługiem średnim zamontowanym na ciągniku o mocy minimalnej 80KM - sztuk 1 - szacunkowa ilość godzin pracy - 150 - szacunkowa ilość godzin dyżuru - 10 W przypadku pługów średnich Zamawiający dopuszcza zastosowanie jako nośnika koparko - ładowarki o mocy min. 90 KM. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz specyfikacją techniczną robót zimowego utrzymania dróg. Każdy sprzęt musi być sprawny technicznie i posiadać aktualne ubezpieczenie OC. Cenę dyżuru należy przyjąć jako 0,25 x godzina pracy. Monitorowanie pracy jednostek sprzętowych Wykonawcy przez Zamawiającego. a) Wykonywanie usług zimowego utrzymania dróg przez jednostki wykorzystywane jako nośniki pługów (zadania: III, V, VI, XVI) będzie podlegało monitoringowi za pomocą urządzeń lokalizacji GPS (lokalizacja oraz czas pracy sprzętu) przy użyciu transmisji danych przez Zamawiającego i na tę usługę Wykonawca wyraża zgodę. Miesięczna opłata za świadczenie usług lokalizacyjnych będzie dokonywana przez Zamawiającego; b) Urządzenia GPS dostarczy, zamontuje oraz zdemontuje po okresie zimowym Zamawiający. W celu montażu GPS, Wykonawca podstawi nośniki pługów (zadania: III, V, VI, XVI) na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie do 5 dni od podpisania umowy. Demontaż urządzeń GPS nastąpi po zakończeniu umowy; c) Wykonawca odpowiada materialnie za stan urządzeń GPS przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku uszkodzenia urządzenia do monitorowania pracy sprzętu z winy Wykonawcy koszt ich naprawy ponosi Wykonawca; d) Jeżeli jednostka sprzętowa wyposażona w GPS ulegnie awarii lub zostanie dokonana wymiana nośnika, Wykonawca niezwłocznie powiadamia o awarii Zamawiającego. Jeżeli awaria nośnika nie została usunięta do dwóch dni od dnia wystąpienia awarii, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu potrzebę przeniesienia urządzenia GPS na inny nośnik Zamawiający niezwłocznie zleca usługę przeniesienia GPS na zastępczą jednostkę sprzętową, która zostanie wykonana do dwóch dni od dnia zlecenia; e) Godzina pracy nośnika pługu do odśnieżania dróg (zadania: III, V, VI, XVI) wynikać będzie z karty drogowej (potwierdzonej przez Kierownika lub Majstra właściwego Obwodu Drogowego) oraz z raportu przejazdu zarejestrowanego przez urządzenie GPS; f) W przypadku różnicy wskazań pomiędzy kartą drogową a raportem z urządzenia GPS wiążący jest raport z urządzenia GPS; g) W przypadku awarii urządzenia GPS godzina pracy jednostki sprzętowej wynikać będzie z karty drogowej (potwierdzonej przez Kierownika lub Majstra właściwego Obwodu Drogowego); h) Godzina pracy pozostałych jednostek sprzętowych do odśnieżania dróg (zadania: IX, XI) wynikać będzie z karty drogowej (potwierdzonej przez Kierownika lub Majstra właściwego Obwodu Drogowego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: odstąpiono

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach