Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu pułtuskiego w sezonie zimowym 2013/2014

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 06-100 Pułtusk, ul. 3-go Maja 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6928577 , fax. 023 6928577
  • Data zamieszczenia: 2013-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. 3-go Maja 20 20
    06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6928577, fax. 023 6928577
    REGON: 13038226800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu pułtuskiego w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg (ZUD) powiatowych na terenie powiatu pułtuskiego w sezonie zimowym 2013/2014 oraz sprzątanie ulic będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w obrębie miasta Pułtusk po zakończeniu sezonu zimowego. Wykaz odcinków dróg powiatowych objętych Zamówieniem wraz z wymaganym standardem zimowego utrzymania znajduje się w Załącznikach nr 5, 6, 7, 8. Definicje standardów utrzymania dróg znajdują się w Załączniku 9. Mapa sieci dróg powiatowych oraz mapa Pułtuska stanowią Załącznik 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 2.000,00 PLN; Zadanie 2 - 1.500,00 PLN, Zadanie 3 - 2.500,00 PLN, Zadanie 4 - 2.000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę (oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu). 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 03 8213 0008 2001 0012 7390 0002

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach