Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego w sezonie zimowym 2015 / 2016

Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6543468 , fax. 23 6543020
  • Data zamieszczenia: 2015-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 23 6543468, fax. 23 6543020
    REGON: 13038230500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdmlawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego w sezonie zimowym 2015 / 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie w sezonach zimowych 2015 / 2016. Zamówienie obejmuje: - Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości zimowej zgodnie ze standardami ZUD, - Zapewnienie nośnika o mocy min. 100 KM z pługiem średnim (dwuskrzydłowym) do odśnieżania dróg według załącznika mapowego, - Zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, - Przygotowanie i magazynowanie materiałów uszorstniających i mieszanek piasku z solą, - Załadunek materiałów do zwalczania śliskości zimowej, - Zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi; Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. Wykonywanie usługi zgodnie ze specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. 2. Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg podczas wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg i podejmowanie w porozumieniu z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający będzie prowadzić dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie potrzeby wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w okresie od 5 dnia od podpisania umowy do 30.04.2016 r. w okresie zimowym w sezonie zimowy 2015 / 2016. Wykonawca jest zobowiązany podstawić sprzęt do zimowego utrzymania dróg na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne przez dyżurnego jednostki na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu 1 godziny. 4. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania. 5. Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych określonych w załączniku do zarządzenia Nr 46 MTiGM z dnia 25.10.1994 r. 6. Utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia w czasie ..... godzin od zgłoszenia awarii, o parametrach takich, jak sprzęt podstawowy. 7. Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 8. Przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości (tj. piasku, mieszkanki piasku z solą) oraz utrzymywanie pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi i sprzętu w gotowości. 9. Koszt zakupu soli, piasku, jak również utrzymania sprzętu i pracowników w gotowości pokrywa Wykonawca. 10. Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników. 11. W sytuacjach ekstremalnych warunków pogodowych (wystąpienie bardzo dużych opadów śniegu) Wykonawca zapewni min. 15 sztuk ładowarek o pojemności łyżki min. 1,0 m3 do odśnieżania poprzecznego. 12. Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 13. Przed rozpoczęciem sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników. 14. Po zakończeniu okresu zimowego (tj. 30 kwietnia) - demontaż sprzętu Zamawiającego oraz wykonanie posezonowej obsługi technicznej sprzętu i przekazanie Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym sprzętu sprawnego technicznie, czystego, kompletnego wraz z odwiezieniem na plac magazynowania. 15. Zamawiający będzie dokonywać kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Wymagania techniczne i jakościowe: 1. Szczegółowe wymagania techniczne i jakościowe określone zostały w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Postanowienia dodatkowe: - Obsługa sprzętu Zamawiającego (piaskarki) będzie odbywała się na warunkach wyszczególnionych w umowie, - Stawkę za pracę samochodu z pługiem, liczy się jako praca samego samochodu (bez dodatkowej opłaty za obsługę pługa). Jeżeli samochód pracuje przy odśnieżaniu, a nie posypuje, choć ma zamontowaną piaskarkę, to płaci się tak, jak za samochód z pługiem. Jeżeli równocześnie posypuje i odśnieża - to zapłata jest taka, jak za samochód z pługiem i obsługę piaskarki. - Opłata za pracę ładowarek wliczona jest w koszt mieszanek i materiałów uszorstniających, - Za zapasy mieszanki piaskowo - solnej Zamawiający nie ponosi opłat, jak również za zapas powstały po sezonie zimowym. Minimalny zapas mieszanki piaskowo - solnej wynosi: na 1 miesiąc trwania sezonu zimowego - 400 ton - Sposób składowania, produkcji, badania i wymogów jakościowych mieszanki piaskowo - solnej opisany jest w załączonych specyfikacjach technicznych. Wykonawca dokona zbadania każdej partii mieszanki w celu określenia jej składu procentowego, a wyniki tych badań przedstawi Zamawiającemu. Pobranie próbek do badania nastąpi w obecności przedstawiciela Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania badań kontrolnych materiałów. W takim przypadku pobieranie próbek odbywać się będzie w obecności Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100) w terminie do dnia 06 października 2015 r. do godz. 11.00, decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 06 października 2015 roku do godz. 11.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji / poręczenia, gwarancja / poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji / poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji / poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pzdmlawa.pl/redir,przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach