Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014

Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-500 Mława, ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6543468 , fax. 023 6543020
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
    ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10 10
    06-500 Mława, woj. mazowieckie
    tel. 023 6543468, fax. 023 6543020
    REGON: 13038230500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmlawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego w sezonie zimowym 2012/2013, 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu mławskiego, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie w sezonach zimowych 2012 / 2013 i 2013 / 2014. Zamówienie obejmuje: - Odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości zimowej zgodnie ze standardami ZUD, - Zamontowanie sprzętu Zamawiającego na nośniki Wykonawcy, - Przygotowanie i magazynowanie materiałów uszorstniających i mieszanek piasku z solą, - Załadunek materiałów do zwalczania śliskości zimowej, - Zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi; Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. Wykonywanie usługi zgodnie ze specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. 2. Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg podczas wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg i podejmowanie w porozumieniu z uprawnionym pracownikiem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający będzie prowadzić dyżury w czasie trwania umowy. Dyżurny będzie w razie potrzeby wzywał potrzebną ilość sprzętu. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie wymienione w umowie jednostki sprzętowe w okresie od 5 dnia od podpisania umowy do 30.04.2013 r. w okresie zimowym 2012 / 2013 i od 15 października 2013 r. do 30.04.2014 r. w sezonie zimowy 2013 / 2014. W dniach od poniedziałku do soboty Wykonawca jest zobowiązany podstawić sprzęt do zimowego utrzymania dróg na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne przez dyżurnego jednostki na wskazaną godzinę, lecz nie później niż w ciągu: - 1,5 godziny - gdy wezwanie przekazano w godzinach pracy zakładu wykonawcy, - 2 godziny - gdy wezwanie przekazano po godzinach pracy wykonawcy. Zapotrzebowanie na sprzęt na niedzielę i święta zamawiane jest najpóźniej na 12 godzin przed tymi dniami. Jeżeli sprzęt nie zostanie użyty, liczony jest wtedy czas dyżuru i stawka za dyżur. Sprzęt wykorzystany podczas dyżuru liczony jest po stawce za pracę danego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt do zimowego utrzymania dróg najpóźniej na godzinę 6.00 rano. 4. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania. 5. Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych określonych w załączniku do zarządzenia Nr 46 MTiGM z dnia 25.10.1994 r. 6. Utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 8. Przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości (tj. piasku, mieszkanki piasku z solą) oraz utrzymywanie pracowników odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi i sprzętu w gotowości. 9. Koszt zakupu soli, piasku, jak również utrzymania sprzętu i pracowników w gotowości pokrywa Wykonawca. 10. Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników. 11. W sytuacjach ekstremalnych warunków pogodowych, zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego użycia sił i środków Wykonawcy, poza przyjętymi standardami. 12. Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. 13. Przed rozpoczęciem sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników. 14. Po zakończeniu każdego z okresów zimowych (tj. 30 kwietnia) - demontaż sprzętu Zamawiającego oraz wykonanie posezonowej obsługi technicznej sprzętu i przekazanie Zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym sprzętu sprawnego technicznie, czystego, kompletnego wraz z odwiezieniem na plac magazynowania. 15. Zamawiający będzie dokonywać kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Wymagania techniczne i jakościowe: 1. Szczegółowe wymagania techniczne i jakościowe określone zostały w specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Postanowienia dodatkowe: - Obsługa sprzętu Zamawiającego (piaskarki) będzie odbywała się na warunkach wyszczególnionych w umowie, - Stawkę za pracę samochodu z pługiem, liczy się jako praca samego samochodu (bez dodatkowej opłaty za obsługę pługa). Jeżeli samochód pracuje przy odśnieżaniu, a nie posypuje, choć ma zamontowaną piaskarkę, to płaci się tak, jak za samochód z pługiem. Jeżeli równocześnie posypuje i odśnieża - to zapłata jest taka, jak za samochód z pługiem i obsługę piaskarki. - Opłata za dyżur i pracę ładowarek wliczona jest w koszt mieszanek i materiałów uszorstniających, - Za zapasy mieszanki piaskowo - solnej Zamawiający nie ponosi opłat, jak również za zapas powstały po sezonie zimowym. Minimalny zapas mieszanki piaskowo - solnej wynosi: na 1 miesiąc trwania sezonu zimowego - 150 ton - Sposób składowania, produkcji, badania i wymogów jakościowych mieszanki piaskowo - solnej opisany jest w załączonych specyfikacjach technicznych. Wykonawca dokona zbadania każdej partii mieszanki w celu określenia jej składu procentowego, a wyniki tych badań przedstawi Zamawiającemu. Pobranie próbek do badania nastąpi w obecności przedstawiciela Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania badań kontrolnych materiałów. W takim przypadku pobieranie próbek odbywać się będzie w obecności Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100). b) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002 r. Nr 25, poz. 235, Nr 66, poz 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 59 8213 0008 2003 0402 4824 0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 19 września 2012 r. do godz. 11.00. c) Zamawiając zaleca się aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie, d) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmlawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach