Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Łyse w sezonie zimowym 2015/2016

Gmina Łyse ogłasza przetarg

  • Adres: 07-437 Łyse, ul. Ostrołęcka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7725027 , fax. 29 7725003 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2015-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
    ul. Ostrołęcka 2 2
    07-437 Łyse, woj. mazowieckie
    tel. 29 7725027, fax. 29 7725003 w. 41
    REGON: 55066817200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uglyse.bip-gov.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Łyse w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania 2. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Łyse będących w zarządzie Gminy w sezonie zimowym 2015/2016 polegające na utrzymywaniu w przejezdności poprzez odśnieżanie pługami wyznaczonych dróg gminnych oraz dróg stanowiących mienie komunalne gminy, a także w niezbędnych sytuacjach innych dróg na terenie Gminy Łyse wskazanych przez koordynatora Zamawiającego w ilości do 700 godzin pracy sprzętu użytego przy realizacji zamówienia 3. Wykonawca będzie realizował prace według poleceń wydawanych w formie telefonicznej przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania prac. Osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (kierowcy) powinni posiadać niezbędne uprawnienia oraz znajomość układu komunikacyjnego na terenie gminy Łyse. 5. Do odśnieżania mogą być używane wyłącznie pojazdy dopuszczone do ruchu po drogach publicznych 6. Szacunkowa długość dróg na terenie gminy Łyse, na których świadczone będą usługi odśnieżania wynosi 400 km. Długość ta może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb i okoliczności. 7. W przypadku długotrwałych obfitych opadów śniegu kolejność odśnieżania dróg zostanie ustalona z Zamawiającym. Zamawiający może zlecić do wykonywania w pierwszej kolejności odśnieżania wybrane odcinki dróg, wskazane telefonicznie, o każdej porze dnia i nocy. 8. Odśnieżenie powinno być wykonane na całej szerokości jezdni w czasie do 12 godzin po wydaniu telefonicznej dyspozycji przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca ma obowiązek przystąpić każdorazowo do realizacji odśnieżania niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez zamawiającego. 9. Kierowcy wszystkich pojazdów używanych do świadczenia usług objętych zamówieniem powinni mieć możliwość telefonicznej łączności z koordynatorami zamawiającego - posiadać sprawne telefony komórkowe. 10. Rozliczenie za świadczone usługi nastąpi w oparciu o faktyczną liczbę godzin świadczenia usługi odśnieżania dróg oraz cenę jednostkową podaną w ofercie wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia ilości godzin świadczonych usług odśnieżania w stosunku do ilości podanej w niniejszej SIWZ. Wykonawcy nie przysługują żadne dodatkowe uprawnienia ani roszczenia finansowe w stosunku do zamawiającego w przypadku mniejszej niż szacowana w SIWZ liczby godzin zrealizowanych usług odśnieżania. W takim przypadku wykonawca otrzyma wynagrodzenie niższe proporcjonalne do ilości godzin świadczonych usług odśnieżania obliczone na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie. 11. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia pełni całodobowe dyżury, co należy rozumieć jako gotowość do realizacji usług odśnieżania o każdej porze dnia i nocy, bez względu na dzień tygodnia, święta i inne okoliczności niezależne od zamawiającego. 12. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo wykonywanych prac i zachowanie stosownych przepisów oraz ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody wyrządzone osobom trzecim, które wynikły z tytułu świadczenia przez wykonawcę czynności powierzonych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. 13. Usługi odśnieżania wykonywane będą przy użyciu minimum 5 zestawów odśnieżających składających się z pojazdu o minimalnej mocy silnika 68 kW wyposażonych w metalowe pługi zakończone od dołu gumowym lemieszem, o minimalnej szerokości 3 metry oraz minimalnej wysokości 80 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy - Gmina Łyse prowadzony przez Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu numer rachunku 22 8920 0001 0013 6800 2000 0040. Na przelewie należy umieścić informację - Wadium - zimowe utrzymanie dróg 2015/2016. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Łysych, ul. Ostrołęcka 2, pok. 110 na ręce pracownika Urzędu Gminy Łyse, który będzie przyjmował oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta (Gmina Łyse), c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczeń (musi obejmować okres związania z ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wpłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie. f) przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone zostały w rozdziale XII pkt 10 SIWZ. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wymaganą formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp na pisemny wniosek Wnioskodawcy w przypadku zaistnienia okoliczności enumeratywnie wymienionych w art. 46 ust. 2 Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglyse.bip-gov.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach