Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2013/2014

Urząd Gminy w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 1000
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8556500 w. 39
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Istebnej
    Istebna 1000 1000
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8556500 w. 39
    REGON: 00054514200010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Istebna o łącznej długości - 187,15 km. Zamówienie będzie realizowane w poszczególnych sołectwach Gminy w podziale na zadnia, stanowiące jeden rejon odśnieżania. W poszczególnych zadaniach ustalono dwie kolejności odśnieżania, które wynikają ze znaczenia komunikacyjnego poszczególnych dróg. 2. W ramach prowadzonej akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca ma obowiązek zapewnić przejezdność dróg oraz zabezpieczyć drogi przed śliskością. Prace związane z zimowym utrzymaniem dróg wykonywane będą, gdy wymagają tego warunki atmosferyczne powodujące opady śniegu, zawiewanie śniegu na drogi, oblodzenie dróg. Przejezdność dróg, w szczególności dla I kolejności odśnieżania należy zapewnić przed godziną 6 rano natomiast dla II kolejności należy zapewnić przed godziną 7 rano, to jest przed zwiększeniem natężenia ruchu na drogach. 3. W przypadku wystąpienia potrzeby uszorstnienia drogi kategorii pierwszej wynagrodzenie zostanie wyliczone jako 30 % stawki ofertowej z 1 km utrzymania drogi. 4. Natomiast w przypadku wystąpienia potrzeby uszorstnienia drogi kategorii drugiej wynagrodzenie zostanie wyliczone jako 30 % stawki ofertowej z 1 km utrzymania drogi - posypywanie wyłącznie na telefoniczną interwencję Zamawiającego. 5. Wywóz śniegu z parkingów oraz placów należy uwzględnić w cenach zaproponowanych przez Oferentów w przetargu. 6. Wykonawca realizujący poszczególne części zamówienia zapewnia gotowość do pracy, w przypadku konieczności przez całą dobę oraz zapewnia całodobowy punkt dyspozytorsko - kontaktowy posiadający całodobową łączność telefoniczną. Ponadto Wykonawca prowadzi i rejestruje nie mniej niż trzy razy na dobę w punkcie dyspozytorsko - kontaktowym w Dzienniku meldunków obserwację stanów pogody, opadów śniegu oraz informacją o występowaniu wiatru. 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiedni sprzęt, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badanie techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruch na drogach publicznych. i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni środkami uszorstniającymi piasek lub mieszanka piasku i soli oraz do płużenia powierzchni drogi. 8. Zestawienie sprzętu jakim powinien dysponować Wykonawca do zimowego utrzymania dróg dla poszczególnych zadań:zadanie nr 1 Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt. zadanie nr 2 Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, zadanie nr 3 Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, zadanie nr 4 Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, zadanie nr 5 Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 160 KM - 1 szt, Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, zadanie nr 6 Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 60 KM - 1 szt, zadanie nr 7 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, zadanie nr 8 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 9 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, zadanie nr 10 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, zadanie nr 11 Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 12 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, zadanie nr 13 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, zadanie nr 14 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 15 Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 16 Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 160 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 17 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 18 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 19 Pojazd wirnikowy typu UNIMOG lub równoważny - 1 szt, Pojazd z pługiem i posyparką o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt, Pojazd z pługiem o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. zadanie nr 20 Pojazd z pługiem i dmuchawą o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt. zadanie nr 21 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 80 KM - 1 szt, zadanie nr 22 Pojazd z pługiem oraz dmuchawą o mocy co najmniej 70 KM - 1 szt. 9. Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien dysponować minimalną ilością sprzętu zgodnie z zapisem pkt. 3 ust. 8 SIWZ - dla każdego zadania osobno na które ma zamiar złożyć ofertę. Oferent nie może dysponować tym samym sprzętem na dwóch różnych zadaniach i w tym samym czasie w dwóch różnych miejscach. 10. Dla dróg drugiej kolejności zamawiający zastrzega sobie prawo wyłącznie jednego przejazdu na dzień. 11. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość środków uszorstniających na cały okres prowadzenia zimowego utrzymania dróg. 12. O rozpoczęciu i zaprzestaniu tzw. akcji czynnej zimowego utrzymania dróg decyduje drogą telefoniczną upoważniony pracownik Gminy Istebna. Szczegółowy sposób przekazywania meldunków i komunikatów, dla każdego Wykonawcy realizującego poszczególne części zamówienia określony zostanie w umowie. Każdorazowe powiadomienie telefoniczne, potwierdzane w miarę możliwości faksem lub pocztą elektroniczną musi być odnotowane w Dzienniku meldunków. W okresie bezśnieżnej zimy oraz w okresie pomiędzy kolejnymi opadami śniegu Wykonawca zapewnia pełną gotowość do podjęcia działań oraz dokonuje obserwacji stanu powierzonych mu dróg, a w miarę konieczności, lub wskutek uzasadnionych indywidualnych interwencji odpowiednich służb Policja, Straż Graniczna, służby leśne itp. lub mieszkańców odejmuje natychmiast działania w celu zlikwidowania przyczyny interwencji. Typowym przykładem uzasadnionych interwencji mogą być np. oblodzenia drogi, niebezpieczne koleiny, zawiewanie śniegu lub lokalne opady śniegu. 13. Każdego dnia, do godziny 11:00 wykonawca przekazuje do wydziału lub do upoważnionego pracownika Gminy Istebna lub meilem tj. zgodnie z formą określoną w umowie meldunek zawierający informację o aktualnym stanie dróg oraz o zakresie wykonanych w ciągu doby prac. Nie dostarczenie meldunku w wyznaczonym terminie skutkować będzie nieuwzględnieniem wykonanej Usługi za dzień, którego dotyczyć będzie powyższy meldunek. 14. Wynagrodzenie będzie płatne przez Zamawiającego po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego według faktur lub rachunków Wykonawcy z załączonym Protokołem odbioru sporządzonym jako zestawienie miesięczne obrazujące ilość przepracowanych w tzw. akcji czynnej dób ze wskazaniem jednostek sprzętowych, zużytego materiału uszorstniającego oraz ze wskazaniem panujących warunków atmosferycznych. Potwierdzona przez Zamawiającego ilość dób przemnożona zostanie przez zryczałtowaną i określoną w ofercie przetargowej stawkę 1 km/dobę zimowego utrzymania dróg. 15. Zamawiający zastrzega, że: - zakres robót przyjętych do realizacji oraz całkowita długość powierzonych do utrzymania dróg może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku, gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, - natychmiast może zostać zerwana umowa, w przypadku stwierdzenia niewłaściwego wykonywania obowiązków. Wykonawcy nie przysługiwać będą żadne roszczenia z tego tytułu, za wyjątkiem wynagrodzenia należnego z wykonanej części umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach