Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2015/2016

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
  • Data zamieszczenia: 2015-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    ul. Plac Kosynierów 1c 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
    REGON: 97794584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie zimowym 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający, tj. Powiat Wschowski ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2015/2016 polegających na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy gminy: Gminę Wschowa, Gminę Sława oraz Gminę Szlichtyngowa. 2. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w okresie od 1 listopada 2015 r. od godz. 00°° do 15 kwietnia 2016 r. do godz. 24°°. W tych okresach Wykonawca pozostaje w pełnej gotowości w celu niezwłocznego rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Zasady usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonie 2015/2016: a)Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 3 SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, - załącznik nr 4 SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania. b)Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. c)Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 3 (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 4, zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 5. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi całej szerokości i długości dróg ze szczególnym uwzględnieniem następujących miejsc: aa) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, bb) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, cc) w obrębie przystanków autobusowych, dd) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, ee) odcinków leśnych wg załącznika, ff) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 4. Zamawiający wyznaczy koordynatora do zimowego utrzymania dróg. 5. Zakres usług stanowiących przedmiot zamówienia uzależniony będzie od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania i posypywania. 6. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia nastąpi na wezwanie osoby koordynującej zimowym utrzymanie dróg. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w ciągu 3 godzin od telefonicznego powiadomienia Wykonawcy, w którym zostanie określony zakres prac do wykonania. 7. Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 8. Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 9. Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 10. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco w czasie wykonywania prac informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 11. Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. c) w przypadku awarii sprzętu, który wymagał będzie dłuższego postoju, Wykonawca podmieni sprzęt na sprawny technicznie. 12. Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 13. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 14. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 15. Wykonawca w ofercie poda kwotę za pozostanie w gotowości do wykonania zamówienia. 16. Wykonawca poda kwotę za 1 kilometr: - Odśnieżania - Posypywania - Odśnieżania z posypywaniem 17. Wartość wykonanych prac zostanie określona na podstawie zbiorczego zestawienia wykonanych usług, sprawdzonego przez Zamawiającego, pomnożonego przez stawki jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. 18. Rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznie wykonanej pracy. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Wykonawcy protokół odbioru. Podstawą wypłaty wynagrodzenia za pozostanie w gotowości będą faktury wystawione w okresach miesięcznych w okresie od listopada do kwietnia przez Wykonawcę o wartości 1/6 ceny określonej przez Wykonawcę w ofercie. 19. Ustala się miesięczne rozliczenie i fakturowanie prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2000 (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 Bank Spółdzielczy Wschowa w tytule przelewu powinien się znaleźć nr postępowania: Or-ZP.272.6.2015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (30 dni) licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 10. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach