Powiat Wschowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
- Data zamieszczenia: 2011-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
ul. Plac Kosynierów 1c 1c
67-400 Wschowa, woj. lubuskie
tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
REGON: 97794584700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.info
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic w Powiecie Wschowskim w sezonach zimowych 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg w 3 gminach Powiatu: Zadanie nr 1- gmina Wschowa Zadanie nr 2- gmina Sława Zadanie nr 3- gmina Szlichtyngowa 2.Niżej wymienione zasady dotyczą 3 odrębnych zadań. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg i ulic wykazanych w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia: - załącznik nr 6 a, b, c SIWZ : Wykaz dróg powiatowych do zimowego utrzymania, Wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego, w zależności od zadania. - załącznik nr 7 a, b, c SIWZ : Wykaz ulic w miejscowościach Powiatu Wschowskiego do zimowego utrzymania, w zależności od zadania. 4.Zasady wykonania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ pt. Zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach zarządzanych przez Starostwo Powiatowe we Wschowie Wydział Komunikacji i Dróg. Terminy realizacji zamówienia w zakresie zwalczania i likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi oraz odśnieżania: -od 01 listopada 2011 r. od godz. 00°° do 15 kwietnia 2012 r. do godz. 24°°. -od 01 listopada 2012 r. od godz. 00°° do 15 kwietnia 2013 r. do godz. 24°°. -od 01 listopada 2013 r. od godz. 00°° do 15 kwietnia 2014 r. do godz. 24°°. W tych okresach Wykonawca pozostaje w pełnej gotowości w celu niezwłocznego rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na: - pozostaniu w gotowości do wykonywania przedmiotu zamówienia. - zimowym utrzymaniu dróg i ulic wykazanych w załączniku nr 6 a, b, c (oraz wykaz odcinków leśnych na drogach Powiatu Wschowskiego), 7 a, b, c, zgodnie ze standardami utrzymania określonymi w załączniku nr 8. -zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi materiałami uszorstniającymi w następujących miejscach: a) w obrębie skrzyżowań z drogami twardymi, b) w obrębie skrzyżowań z liniami kolejowymi, c) w obrębie przystanków autobusowych, d) w obrębie niebezpiecznych łuków drogowych, na wzniesieniach i spadkach o pochyleniu powyżej 4%, e) odcinków leśnych wg załącznika, f) lub innych uzasadnionych stanem dróg pisemnych zaleceń Zamawiającego. - odcinki leśne - zwalczaniu i likwidacji śliskości pośniegowej oraz gołoledzi przy zastosowaniu mieszanki piaskowo-solnej w proporcji 3:1. - odśnieżaniu dróg i ulic, w zakres którego wchodzą: -) odśnieżanie nawierzchni jezdni dróg i ulic, -) oczyszczanie z piasku i śniegu w przypadkach koniecznych nawierzchni jezdni w trakcie zimowego utrzymania ze szczególnym uwzględnieniem wpustów ulicznych, -) oczyszczenie przejść dla pieszych i przejazdów kolejowych. 6. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia: wykonywanie przedmiotu zamówienia należy rozpoczynać w chwili wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, powodujących konieczność: - odśnieżania, - likwidacji gołoledzi, - likwidacji śliskości pośniegowej. 7. Wykonawca każdorazowo zgłasza Zamawiającemu rozpoczęcie prac określonych w ust. 4 (oprócz pozostawania w gotowości) na nr tel. 0691117926. 8. Zamawiający potwierdza wykonanie zamówienia w danym dniu. 9. Wykonawca informuje o osobie odpowiedzialnej z jego strony za nadzór nad wykonywaniem przedmiotu zamówienia w danym dniu. 10. Pracownicy Wykonawcy wykonujący bezpośrednio prace na drogach wyposażeni będą w telefony komórkowe, których numery muszą zostać podane osobie wyznaczonej ze strony Zamawiającego. 11. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu na bieżąco informacje o stanie dróg, ich przejezdności i sytuacji na drogach. 12. W trakcie prowadzenia akcji zimowego utrzymania Wykonawca zobowiązany jest do codziennego przekazania w godz. 7°° - 8°° meldunków z przebiegu akcji (w przypadku wystąpienia warunków ekstremalnych także w godz. 19°° - 20°°). 13. Sprzęt: a) sprzęt wraz z obsługą, materiałami pędnymi i eksploatacyjnymi niezbędnymi do zimowego utrzymania dróg i ulic zapewnia Wykonawca. b) należy zabezpieczyć taką ilość sprzętu, aby przy najbardziej niesprzyjających warunkach atmosferycznych zapewnić utrzymanie zimowe dróg zgodnie z założonymi standardami. Minimalna ilość sprzętu umożliwiająca przystąpienie do przetargu to dla każdej gminy oddzielnie: - piaskarki - szt. 1, - pługi- szt. 4 (średni - szt. 2, pługi samochodowe szt.2), - nośniki do w/w sprzętu- szt. 4, - ładowarki szt. 1 (np. Fadroma Łk-1). 14. Materiał uszorstniający (mieszanka piaskowo-solna 3:1) do zwalczania gołoledzi i śliskości pośniegowej jak i miejsce do jego składowania zapewnia na własny koszt Wykonawca. 15. Mieszanie i załadunek materiału uszorstniającego należy do Wykonawcy i będzie wykonywany na jego koszt. 16. Wykonawca zobowiązany jest do jednorazowego końcowego oczyszczenia ulic miejskich z pozostałości materiału uszorstniającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Należy również oczyścić wszystkie odcinki dróg powiatowych o przekroju półulicznym i ulicznym (odcinki ograniczone krawężnikiem). 17. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i bezpieczeństwo wykonania prac dla przedmiotu zamówienia określonego powyżej. 18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio dla: Zadania nr 1- w wysokości 4000 zł Zadania nr 2- w wysokości 5000 zł Zadania nr 3- w wysokości 5000 zł 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 33 10203088 0000 8102 0005 8552 PKO BP I Oddział Centrum Leszno Oddział we Wschowie 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wschowa.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016/2017 - II zadania (Gmina Babimost i Gmina Świdnica)
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - Gmina Zabór
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego w sezonie 2016 / 2017 - IV zadania
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2016-2017
Dodano: 2016-04-22 - Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Dodano: 2016-04-15 - Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie gminy Szprotawa
Dodano: 2016-02-09 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2016-01-12 - Zimowe utrzymanie jezdni na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze zadanie nr 1 - rejon Północny, zadanie nr 2 - rejon Zachodni i zadanie nr 3 - rejon Wschodni w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów budynków gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Dodano: 2015-12-29 - Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w roku 2016
Dodano: 2015-12-18