Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Przybędza w gminie Radziechowy - Wieprz

Gmina Radziechowy - Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-381 Radziechowy, Wieprz 700
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8676610 w. 112 , fax. 33 8676613
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziechowy - Wieprz
    Wieprz 700 700
    34-381 Radziechowy, woj. śląskie
    tel. 33 8676610 w. 112, fax. 33 8676613
    REGON: 00055084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radziechowy-wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Przybędza w gminie Radziechowy - Wieprz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Przybędza w gminie Radziechowy - Wieprz. Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych, zatok autobusowych, rond, skrzyżowań dróg gminnych, odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Wymagania sprzętowe: ciągnik z napędem na 4 koła, pług sterowany hydraulicznie (dwustronnie) i koparko- ładowarka, likwidacja śliskości, możliwość użycia wirnika w przypadku szczególnie trudnych warunków. II. A - DODATKOWE USTALENIA 1. Wykonawca będzie zobowiązany do podjęcia czynności zmierzających do zimowego utrzymania dróg gminnych poprzez odśnieżanie do stanu przejezdności wraz z likwidacją śliskości w terminie 15 minut (w uzasadnionych przypadkach 30 minut) od wezwania Zamawiającego bądź wystąpienia opadów śniegu, wystąpienia oblodzeń lub innych niekorzystnych warunków atmosferycznych. Doprowadzanie drogi do przejezdności musi być wykonywane zgodnie ze standardami określonymi w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych, stanowiących załącznik nr 9 i 10 do Specyfikacji. Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w całodobowej dyspozycji telefonicznej, pod nr telefonu komórkowego, który zostanie wpisany w umowie podpisanej z Zamawiającym. 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zimowe utrzymanie musi być wykonywane zgodnie z wymogami dotyczącymi odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej opisanymi we wzorze umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki raportów dziennych, w której każdorazowy wpis musi być potwierdzony przez Koordynatora wyznaczonego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca realizujący usługę odśnieżania, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, ma obowiązek zaopatrzyć się w sprzęt satelitarny - system monitorowania pojazdu oraz zawrzeć umowę z firmą monitorującą system GPS - zgodnie z § 4 wzoru umowy. 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, aby n/w droga gminna była sypana solą o grubości 1-3 mm lub mieszanką Na Cl+ Ca Cl2: ul. 3 Maja - na długości 2200 m (od skrzyżowania z ul. Wajdową do szlabanu Nadleśnictwa); W warunkach uzasadnionych, które uniemożliwiają użycie soli lub mieszanki Na Cl+ Ca Cl2 na w/w drogach, po akceptacji Zamawiającego, Wykonawca może użyć innych materiałów uszorstniających w postaci kruszyw ( np. piasek, żwir). Pozostałe drogi na długości wskazanej przez Zamawiającego i na jego wniosek, w zależności od panujących warunków atmosferycznych, mogą być posypywane następującymi materiałami: piasek o uziarnieniu do 2 mm, kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm oraz kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 2-4 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji w przypadku awarii sprzętu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach