Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zima 2012/2013 na terenie gminy Mochowo

Gmina Mochowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-214 Mochowo,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2763333 , fax. 024 2763178
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mochowo
    09-214 Mochowo, woj. mazowieckie
    tel. 024 2763333, fax. 024 2763178
    REGON: 61101577300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mochowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zima 2012/2013 na terenie gminy Mochowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych na terenie gminy Mochowo w sezonie zima 2012/2013. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegać będzie na utrzymaniu ich przejezdności. Utrzymanie przejezdności dróg odbywać się będzie poprzez sukcesywne wykonywanie na drogach gminnych następujących zabiegów: - odśnieżanie jezdni (usuwaniu śniegu) na całej szerokości (przejazd tam i z powrotem), - likwidacja zatorów śnieżnych (zasp), - utrzymywanie stałej gotowości do wykonania usługi od chwili podpisania umowy (operatorzy sprzętu muszą być wyposażeni w telefony komórkowe). Zabiegi te wykonywane będą przy użyciu pługów odśnieżnych lemieszowych na ciągnikach rolniczych o mocy min. 100 KM, a także maszyny drogowej kołowej o pojemności łyżki min. 4 m3 i mocy min. 240 KM. Zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania 3,0 m. W celu prawidłowej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania co najmniej jednym pługiem odśnieżnym na jedno zadanie. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu telefonicznym lub ustnym przekazanym przez Wójta Gminy lub pracownika Zamawiającego w czasie do 1 godz. od jego otrzymania. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych powyżej zastrzega się prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymaganiami usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom upoważnionym ze strony Zamawiającego informacji o: aktualnym stanie przejezdności dróg, czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi na poszczególnych odcinkach dróg, zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi i innych zdarzeniach zauważonych na drodze. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 następujących zadań - części: 1. Zadanie nr 1 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Gozdy, Adamowo, Kapuśniki, Kokoszczyn, Śniechy. 2. Zadanie nr 2 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Ligowo, Ligówko, Osiek, Rokicie, Florencja. 3. Zadanie nr 3 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Malanowo Stare, Malanowo Nowe, Malanówko, Choczeń, Dobaczewo, Grabówiec. 4. Zadanie nr 4 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Zglenice Duże, Zglenice Małe, Zglenice Budy, Romatowo, Żuki, Żółtowo, Żurawin, Myszki - Żabiki. 5. Zadanie nr 5 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Mochowo, Mochowo Parcele, Mochowo Nowe, Dobrzenice Duże, Dobrzenice Małe, Załszyn, Sulkowo Rzeczne, Sulkowo Bariany, Żurawinek. 6. Zadanie nr 6 - obejmuje odśnieżanie dróg gminnych w następujących miejscowościach: Bożewo, Bożewo Nowe, Grodnia, Łukoszyno Biki, Łukoszyn, Bendorzyn, Cieślin, Lisice Nowe, Obręb. 7. Zadanie nr 7 - obejmuje pełną dyspozycyjność Wykonawcy do odśnieżania przy pomocy maszyny drogowej kołowej na wszystkich odcinkach dróg wskazanych w zadaniach 1 - 6 w zależności od potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od panujących warunków atmosferycznych. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa lub radnego wsi, w której jest odśnieżana droga (data oraz ilość efektywnych godzin pracy sprzętu bez czasu przeznaczonego na dojazd czy usuwanie awarii). Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie udokumentowane poprzez raporty pracy sprzętu potwierdzone przez sołtysów, radnych lub upoważnione osoby w gminie. Rozliczenie z Wykonawcą za wykonanie pracy może się odbywać fakturami lub rachunkami częściowymi wystawionymi nie częściej niż raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach