Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010/2011

Gmina Sanniki ogłasza przetarg

  • Adres: 09-540 Sanniki, ul. Warszawska 169
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 277 68 51 , fax. 24 277 68 51, 277 78 15
  • Data zamieszczenia: 2010-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sanniki
    ul. Warszawska 169 169
    09-540 Sanniki, woj. mazowieckie
    tel. 24 277 68 51, fax. 24 277 68 51, 277 78 15
    REGON: 61101591600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych o długości ok. 60 km w sezonie 2010/2011. Zakres zimowego utrzymania dróg: - oczyszczanie nawierzchni jezdni poprzez zgarnianie pokrywy śnieżnej za pomocą pługów do odśnieżania poza jezdnię i pobocze, - zwalczanie śliskości zimowej na drogach w przypadkach powstania gołoledzi metodą zwiększenia szorstkości polegającą na posypywaniu istniejącego zlodowacenia piaskiem z solą. Trasa odśnieżania będzie ustalana telefonicznie w porozumieniu ze wskazanym przez Zamawiającego pracownikiem Urzędu Gminy, zależnie od zaistniałych warunków pogodowych. Zamówienie obejmuje następujące usługi: LP. Rodzaj usługi Przewidywana liczba godzin 1. odśnieżanie za pomocą ciągnika z pługiem ( z przednim napędem, o mocy minimum 90 kM) 30 2. odśnieżanie za pomocą ciągnika z pługiem ( z przednim napędem, o mocy minimum 120 kM) 400 3. odśnieżanie za pomocą pojazdu samochodowego z pługiem 50 4. usuwanie śniegu za pomocą ładowarki (poj. łyżki min.2 m3) 50 5. posypywanie drogi rozsiewaczem piasku z solą 20 Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstawania zatorów drogowych - rozpoczęcie świadczenia usług powinno nastąpić nie później niż w czasie 1,5 godziny od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, 2) usuwanie śniegu z dróg (płużenie) przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych, 3) używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego, 4) wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za prowadzenie akcji zimowej, 5) wyznaczenie osób pełniących dyżur w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu, 6) zgłaszanie do przedstawiciela Zamawiającego każdorazowego przeprowadzenia akcji zimowej związanej z odśnieżaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanniki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach