Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010.

Urząd Gminy w Bogdańcu ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, ul. Mickiewicza 45
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7510210 , fax. 095 7510209
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bogdańcu
    ul. Mickiewicza 45 45
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 095 7510210, fax. 095 7510209
    REGON: 21096651000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: infrastruktura@poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych o łącznej długości 68,0 km, poprzez odśniezanie, posypywanie piaskiem lub innym środkiem uszorstaniającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent winien dysponować sprzetem do odśnieżania i posypywania dróg oraz mieć dostęp do materiałów uszorstniajacych. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialości cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej, zwłaszcza w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. Dokumenty wymagane od oferentów. 1. Wypełniony formularz ofertowy /pismem maszynowym, bez skreśleń, (zał. nr 2 ) wraz z wykazem załączników. 2. Oświadczenie, że przedstawiona w ofercie cena jest kompletna i zapewnia realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. 3. Oświadczenie, że w razie wygrania przetargu oferent zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu. 4. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 3 ). 5. Oświadczenie wymagane zgodnie z art.22 ust.1 Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 4 ). 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert, że oferent (jeżeli jest osobą fizyczną) nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne - 4 - przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub gdy oferentem jest osoba prawna - urzędujący członkowie władz nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem za w/w przestępstwa. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wspólników spółki cywilnej dodatkowo do oferty należy załączyć umowę spółki cywilnej. 10. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta ( zał. nr 5 ). 11. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia ( zał. nr 6 ). 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 13. Oświadczenie o akceptacji załączonego projektu umowy. 14. Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON. 15. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogdaniec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach