Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w sezonie 2015/2016. I. Zakres zadań Wykonawcy obejmuje: 1. Zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek Zamawiającego. 2. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg: a) odśnieżanie dróg na całej szerokości jezdni, b) na jezdni zalega równa warstwa śniegu posypana środkami szorstkimi, zwłaszcza na skrzyżowaniach, zakrętach, wzniesieniach i przystankach autobusowych, c) usuwanie i zwalczanie śliskości na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki), d) rozpoczęcie prac nie później niż po 1 godzinie po zakończeniu opadu, w przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6,00 rano, a zakończenie nie później niż po 3-ciej godzinie po zakończeniu opadu. 3. Posiadanie telefonu komórkowego przez Wykonawcę z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 4. Zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. 5. Przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcą. 6. Lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach - mapach dróg, stanowiących jednocześnie załączniki do umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo aktualizacji załączonego wykazu dróg objętych zimowym utrzymaniem. 8. Utrzymanie przejezdności dróg i ulic. 9. Zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych; 10. Uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej. 11. Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. 12. W przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt. 13. Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z Zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej. 14. Podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę, jak i podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wykazu/dziennika, w którym będzie odnotowywał rodzaj akcji prowadzonej w danej dobie. Wykaz/dziennik musi zawierać rubrykę na wpis Sołtysa danego Sołectwa potwierdzający, że usługa została wykonana zgodnie z przyjętymi standardami. 18. Doba rozumiana jest jako czas od godz. 00:01 do godz. 24:00 danego dnia. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. Materiałów do likwidacji śliskości na drogach - środki uszorstniające: a) drobnoziarnisty piasek oraz ich mieszaniny, b) mieszanka piasku z domieszką soli. III. Standard wymagany przez Zamawiającego: a) W I kolejności zimowego utrzymania (standard IV) objęte są drogi gminne, po których kursują autobusy komunikacji zbiorowej oraz autobusy szkolne w przyjętym standardzie jezdnia jest odśnieżona na całej szerokości i posypywana na całej szerokości. b) W II kolejności zimowego utrzymania (standard V) odśnieżanie prowadzone jest na całej szerokości jezdni, natomiast posypywanie tylko na skrzyżowaniach, zakrętach, przystankach autobusowych, odcinkach o pochyleniach >4% i innych miejscach wskazanych przez zarządcę drogi. c) Przyjęcie takich standardów odśnieżania dróg gminnych podyktowane jest zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ograniczonym i oszczędnym gospodarowaniem środkami finansowymi Gminy. STANDARD IV 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 2. Jezdnia posypana na całej długości. STANDARD V 1. Jezdnia odśnieżona na całej szerokości. 2. Jezdnia posypana na: a) skrzyżowaniach z drogami, b) zakrętach, c) odcinkach o pochyleniach > 4%, d) przystankach autobusowych, e) innych miejscach ustalonych przez zarządcę drogi . Usługodawca zobowiązany jest przystąpić do prowadzenia akcji czynnej w ciągu maksymalnie 1 godziny od momentu otrzymania polecenia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji Wykonawcy w celu podstawienia sprzętu zastępczego w sytuacji awarii sprzętu wyznaczonego do realizacji usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach