Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Buczkowice w sezonie 2009/2010

Urząd Gminy Buczkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Lipowska 730
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990066 w. 15, 39 , fax. 033 4990066
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Buczkowice
    ul. Lipowska 730 730
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990066 w. 15, 39, fax. 033 4990066
    REGON: 00239307300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkwoice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Buczkowice w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - odśnieżanie dróg gminnych, parkingów wg operatu organizacyjnego stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - w razie potrzeby wywóz nadmiaru śniegu wraz z załadunkiem w miejsce wskazane w operacie organizacyjnym. - usuwanie śliskości na drogach poprzez posypywanie piaskiem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom - takim samych jak zamówione usługi. b) będzie posiadał potencjał techniczny: warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który będzie dysponował następującym sprzętem: - dwa pojazdy do odśnieżania, - co najmniej jedna koparko - ładowarka, - każdy z operatorów pojazdów do odśnieżania musi dysponować telefonem komórkowym w celu możliwości bezpośredniego kontaktu z nadzorującym odśnieżaniem. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt. 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp - zgodnie z zał. nr 3. 3. Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie zgodnie z zał. nr 4. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zgodnie z zał. Nr 5 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.4 wykonawca wykazał urządzenia którymi będzie dysponował. 6. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia od ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8. dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. 9. oświadczenie wykonawcy o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom wraz z wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o braku podwykonawców - załącznik nr 7;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach