Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BORONÓW

Gmina Boronów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-283 Boronów, ul. Dolna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3539100 , fax. 034 3669814
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boronów
    ul. Dolna 2 2
    42-283 Boronów, woj. śląskie
    tel. 034 3539100, fax. 034 3669814
    REGON: 15139840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boronow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BORONÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem zwykłym (bez kamieni) przeciwdziałającym gołoledzi dróg gminnych o długości - 20,9 km w miejscowości Boronów i sołectwach; Zumpy, Dębowa Góra, Grojec, Hucisko, oraz w przysiółkach ; Doły, Sitki i Cielec, placu i parkingu przy Zespole Placówek Oświatowych, placu przy Gminnym Ośrodku Kultury, placu targowego, placów do nawracania autobusów w Hucisku i Grojcu, ciągów rowerowo - pieszych, parkingu przy kościele.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 24 i art. 89 ustawy pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: 1. Złożenie przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: 1. Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: 1. Złożenie oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający uzna za spełnienie przedmiotowego warunku: 1. Złożenie oświadczenia zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien załączyć do formularza ofertowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ poniższe dokumenty i oświadczenia; 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 do SIWZ 3. Wskazanie jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom, według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie - właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Wraz z ofertą należy złożyć ponadto: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług zimowego utrzymania dróg o łącznej wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, faktury) - Zał. Nr 7 do SIWZ Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wezwanie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z oferta pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.boronow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach