Gmina Somianka ogłasza przetarg
- Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
Somianka - Parcele 16 B 16 B
07-203 Somianka, woj. mazowieckie
tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
REGON: 55066809000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie 2009/2010 na obszarze administracyjnym Gminy Somianka. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1 Usługę odśnieżania i usuwania oblodzeń jezdni w rozmiarze każdorazowo uzależnionym od potrzeb Zamawiającego ( zamówienia indywidualne), a zwłaszcza od panujących warunków atmosferycznych w sezonie zimowych 2009/2010r. praca pojazdów mechanicznych; równiarki, pługu lekkiego na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką. Planuje się rozmiar zamówienia nie przekraczający: 1) równiarki w wymiarze do 100 h, 2) pługi lekkie w wymiarze do 120 h, 3) fadromy w wymiarze do 15 h, 4) piaskarka z własną mieszanką o pojemności nie mniej niż 4,5 m3 ( zawartość soli 10%,) , w wymiarze do 30 szt. 1.2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Somianka b) pełnienie dyżurów obejmujących szczególności: - całodobowe pogotowie dyspozytora, - prowadzenie na bieżąco raportu z ewidencjonowaniem temperatury, opadów, ilości pracującego sprzętu, godzin jego pracy. c) zabezpieczenie stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, d) zakup, transport i składowanie piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzeń ( rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005r., Dz. U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko, e) zapewnienie przejezdności dróg do godziny 6.00, f) usuwanie gołoledzi na chodnikach, g) oczyszczanie z lodu i śniegu odpływów ulicznych, h) wywóz śniegu z miejsc i w czasie określonym przez Zamawiającego 1.3 Wykonawca na podstawie oceny warunków pogodowych rozpoczyna realizację przedmiotu zamówienia informując telefonicznie Zamawiającego: a) upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, w przypadku zaistnienia zjawisk pogodowych wymagających rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy , o zaistniałej potrzebie rozpoczęcia prac a także w celu uzyskania ich akceptacji powiadomienia telefoniczne upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, b) w wyjątkowych sytuacjach upoważniony przedstawiciela Zamawiającego informuje telefonicznie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o potrzebie rozpoczęcia realizacji zamówienia, a) po zakończeniu prac o których mowa w punkcie 1.2 upoważnieni przedstawiciele wykonawcy powiadomią telefoniczne o tym fakcie upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac porządkowych na terenie objętych umową ( usunięcie pozostałości piasku po likwidacji śliskości): Dla sezonu zimowego 2009/2010 do dnia 30 kwietnia 2010r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział oferenci, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym obejmującym następujące urządzenia i narzędzia: ) równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez analizę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, metoda spełnia - nie spełnia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. poprawnie wypełniony formularz oferty z podaną ceną jednostkową pracę sprzętu za prace sprzętu, podpisany przez osobę osoby upewnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągnięcia zobowiązań w wysokości wartości złożonej oferty.- załącznik nr 1 do SIWZ; 2. podpisany formularz oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione, nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed wszczęciem niniejszego posterowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem np. - referencje, faktury, umowy, protokoły itp.) - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeśli udokumentuje realizację minimum 2 zadań co najmniej tego samego rodzaju, rozmiaru i wartości- załącznik nr 3 do SIWZ; 5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: równiarki, pługi lekkie na samochodzie, fadromy, piaskarki z własną mieszanką ( wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie pojazdów, przewidzianych do realizacji zamówienia, do ruchu drogowego- kserokopie dowodów rejestracyjnych, kserokopie potwierdzające zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania powyższych dokumentów)- załącznik nr 4 do SIWZ; 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca; 7. parafowany przez Wykonawcę formularz umowy stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących druk Oferta przetargowa. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentów wtedy gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty, o czym oferent zostanie niezwłocznie powiadomiony z podaniem uzasadnienia. Oferta, która zostanie odrzucona, nie będzie rozpatrywana w toczącym się postępowaniu o wybór najkorzystniejszej oferty. Zamawiający może żądać uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków określonych w SIWZ. Złożenie wyjaśnień i uzupełnienie po upływie terminu wyznaczonego przez zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Oświadczenie i zaświadczenia składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane osobom trzecim Wykonawca musi oznaczyć klauzulą: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z 1993 r. z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsomianka.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe oczyszczanie, odśnieżanie, utrzymanie czystości i porządku na ulicach Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-26 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Przysuskiego w sezonie 2016 / 2017
Dodano: 2016-07-21 - prace z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r. dla rejonu drogowego nr I
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług sprzętowo - transportowych (odśnieżanie i zwalczanie śliskości) przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych, na terenie powiatu zwoleńskiego w sezonach zimowych 2016/2017 i 2017/2018.
Dodano: 2016-07-07 - Wykonanie prac z zakresu zimowego utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w sezonie zimowym 2016/2017 r
Dodano: 2016-07-04 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych będących w administracji Powiatowego Obwodu Dróg w Żurominie w sezonie 2016 / 2017r.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie całodobowego utrzymania zimowego dróg gminnych utwardzonych, gruntowych, osiedlowych/wewnętrznych, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i przystanków komunikacji na terenie Legionowa
Dodano: 2016-05-06 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic na terenie Gminy Michałowice 2016 - nr sprawy: ZP.271.2.21.2016
Dodano: 2016-03-21 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego w roku 2016
Dodano: 2016-01-18