Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych, chodników, parkingów oraz kładek dla pieszych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą

Miasto KOstrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Graniczna 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 727 81 47
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto KOstrzyn nad Odrą
    ul. Graniczna 2 2
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 727 81 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych, chodników, parkingów oraz kładek dla pieszych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i powiatowych, chodników, parkingów oraz kładek dla pieszych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w sezonie zimowym 2011/2012. Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i kładek, objętych przedmiotem zamówienia winno być prowadzone w sposób nie powodujący utrudnień w ruchu drogowym, w tym wymijania się pojazdów, a w przypadku dróg bez chodników oraz dróg gruntowych również dla ruchu pieszych. Skrzyżowania wszystkich ulic powinny być drożne. Niedopuszczalne jest pozostawienie śniegu usuniętego z jezdni na wjazdach do nieutrzymywanych ulic lub parkingów. 2.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach powiatowych i gminnych : b) pełnienia dyżurów obejmujących w szczególności: - całodobowe pogotowie dyspozytora, - uzyskiwanie od jednostek służb meteorologicznych, aktualnych informacji o stanie pogody, - prowadzenie na bieżąco raportu z ewidencjonowaniem temperatury, opadów, ilości pracującego sprzętu, godzin jego pracy, c) zabezpieczenia stałej gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie zimowe dróg, a w przypadku jego awarii zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, d) zakupu, transportu i składowania piasku, soli drogowej lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzenia (Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27 X 2005r, Dz.U. 05.230.1960) we własnym zakresie i na własne ryzyko, e) utrzymania zimowe ulic zgodnie ze standardami określonymi w załączniku B do umowy oraz według kolejności określonej w SIWZ, a w przypadku ulic o nawierzchni gruntowej w ciągu 3 godzin od otrzymania telefonicznego zlecenia od przedstawiciela Zamawiającego, zlecenie to Zamawiający potwierdzi pisemnie w terminie 48 godzin, f) zapewnienia przejezdności dróg do godziny 6.00, g) usuwania gołoledzi na chodnikach, h) oczyszczenia z lodu i śniegu odpływów ulicznych, i) usunięcie śniegu z miejsc i w czasie określonym przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zestawienie dróg, chodników i kładek dla pieszych, objętych zimowym utrzymaniem oraz kolejność odśnieżania i usuwania oblodzeń stanowi załączniki A do Wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach