Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu gminnych dróg, parkingów, chodników i przystanków komunikacji miejskiej oraz osiedlowych dróg, parkingów i chodników będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016. 2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: 90620000-9: Usługi odśnieżania; 2) Dodatkowe przedmioty: 906300002: Usługi usuwania oblodzeń. 4. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych przez Wykonawców. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia. 5. W celu umożliwienia składania ofert częściowych przedmiot zamówienia został podzielony na następujące pięć części: 1) Część 1: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2015/2016; 2) Część 2: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2015/2016; 3) Część 3: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2015/2016; 4) Część 4: Zimowe utrzymanie osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016; 5) Część 5: Zimowe utrzymanie w Myszkowie chodników i przystanków komunikacji miejskiej w sezonie zimowym 2015/2016; 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 74,500 km; 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 52,45 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 7. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 66,17 km; 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości: 0,200 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 8. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 19 208,50 m2; 2) Usuwanie śliskości zimowej na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 19 208,50 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie parkingów gminnych w Myszkowie, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania parkingów gminnych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 9. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4: Zimowe utrzymanie osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie osiedlowych dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej powierzchni 10 406,00 m2;. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości: 5 203,00 m2; 3) Odśnieżanie i usuwanie śliskości na osiedlowych parkingach o łącznej powierzchni 2 983,00 m2; 4) Odśnieżanie i usuwanie śliskości na osiedlowych chodnikach o łącznej powierzchni 6 793,00 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie graficznym osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania osiedlowych dróg, parkingów i chodników, będących własnością Gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 10. Opis przedmiotu zamówienia dla części 5: Zimowe utrzymanie chodników i przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków w sezonie zimowym 2015/2016, obejmujące: 1) Odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na chodnikach o łącznej powierzchni 11 990,00 m2; 2) Odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na przystankach komunikacji miejskiej o łącznej powierzchni 3 614,40 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie chodników na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016 oraz w Wykazie przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi w zakresie zimowego utrzymania chodników i przystanków komunikacji miejskiej na terenie gminy Myszków, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2015/2016. 11. Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie określonym w odpowiednich wykazach oraz w sposób określony w odpowiednich zasadach wykonania i odbioru usługi, dotyczących poszczególnych części zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ - Niezbędne dokumenty do wykonania przedmiotowego zamówienia. 12. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia (klauzula społeczna), które obejmują wszystkie jego części: 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia, osoba wyznaczona przez Wykonawcę lub podwykonawcę na koordynatora realizowania usługi tj. osoba kierująca wykonaniem usługi i kontrolująca jej jakość, była zatrudniona na podstawie umowy o pracę; 2) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania stawianych przez Zamawiającego ww. wymagań składa oświadczenie o spełnieniu klauzuli społecznej - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Zatrudnienie koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy; 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagania dotyczącego zatrudnienia koordynatora realizowania usługi na podstawie umowy o pracę, poprzez żądanie od Wykonawcy stosownych dokumentów, potwierdzających tę formę zatrudnienia; 5) W przypadku, gdy w okresie realizacji zamówienia koordynator realizowania usługi nie będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 21 dni od dnia powzięcia informacji przez Zamawiającego o niezatrudnieniu koordynatora na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego. 14. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 15. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia, Wykonawca w terminie składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) 2. Dla pozostałych części Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.56.2015.PZ - Wadium - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I PARKINGÓW W MYSZKOWIE - W SEZONIE ZIMOWYM 2015/2016 - część 1 zamówienia. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie czasu na usunięcie (zlikwidowanie) skutków zjawisk atmosferycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach