Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Lubicz w sezonie 2009-2010

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6782709 , fax. 0-56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6782709, fax. 0-56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg gminnych gminy Lubicz w sezonie 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (usuwanie skutków gołoledzi i oblodzenia nawierzchni) dróg gminnych na terenie Gminy Lubicz w sezonie 2009/2010 w następujących rejonach: Rejon I. Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Brzezinko, Rogowo, Rogówko, Grębocin Rejon II. Młyniec Pierwszy, Młyniec Drugi, Mierzynek , Jedwabno, Józefowo, Krobia Rejon III. Złotoria, Kopanino, Grabowiec b) ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG - usuwanie skutków zawiei i zamieci śnieżnych na drogach gminnych na terenie Gminy Lubicz w sezonie 2009/2010 w następujących rejonach: Rejon północ - miejscowości: Gronowo, Gronówko, Brzeźno, Rogowo, Rogówko, Grębocin, Brzezinko, Młyniec Pierwszy , Krobia Jedwabno Rejon południe - miejscowości : Młyniec Drugi, Józefowo, Mierzynek, Krobia, Złotoria, Kopanino, Grabowiec, Nowa Wieś, Krobia, Lubicz Dolny, Lubicz Górny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych będących przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oferent winien złożyć następujące dokumenty. 1. Oferta - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnienie wymogów art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 SIWZ). 3. Projekt umowy (która będzie obowiązywać po rozstrzygnięciu zamówienia) akceptowany i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 3 SIWZ dla Rejonów I;II;III lub załącznik nr 4 SIWZ dla Rejonu południe i północ ) 4. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 5. Wykazu niezbędnie koniecznych typów i ilości do wykonania zamówienia pojazdów, maszyn i urządzeń jakie posiada Wykonawca. 6. Przedłożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach