Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75 75
85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autoreafaktokeratometru - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowego autoreafaktokeratometru - 1 kpl. oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Wykonawca jest zobowiązany do załączenia materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty mogą być załączone w języku angielskim. 6.Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)- tzn: wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub deklaracja zgodności CE ( dotyczy urządzenia i stolika). 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z pózn. zm.). zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Wymagane oświadczenia: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o warunkach płatności. 4.Oświadczenie o podwykonawcach. 5 .Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komory o regulowanej atmosferze beztlenowej typu DRY-BOX
Dodano: 2013-12-10 - Dostawa: Część 1 - Szybkiej platformy przesuwnej ze sterownikiem; Część 2 - Komory laminarnej
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa: Część 1 - zestawu elementów optomechanicznych; Część 2 - zestawu elementów optomechanicznych; Część 3 - zestawu elementów optycznych i mechanicznych; Część 4 - zestawu elementów optomechanicznych; Część 5 - zestawu elementów optomechanicznych; Część 6 - filtra; Część 7 - zestawu elementów optomechanicznych; Część 8 - modułu fotodiodowego ze złączką światłowodową; Część 9 - zestawu elementów mechanicznych.
Dodano: 2013-11-06 - Dostawa sonometru i sprzętu optoelektronicznego w ramach projektu Realizacja II etapu Regionalnego Centrum Innowacyjności na Uniwersytecie Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa elementów do budowy Optycznego Zegara Atomowego
Dodano: 2013-10-22 - Dostawa: Część 1 - zestawu elementów do konstrukcji spektrometrów w tomografach OCT; Część 2 - zestawu elementów optycznych i mechanicznych; Część 3 - zestawu elementów optomechanicznych
Dodano: 2013-09-13 - Dostawa: Część 1 - elementów optycznych i mechanicznych; Część 2 - zestawu płytek ćwierćfalowych i półfalowych.
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa elementów do konstrukcji OCT
Dodano: 2013-08-23 - Dostawa elementów optomechanicznych do konstrukcji tomografów OCT
Dodano: 2013-08-13 - Dostawa źródła światła
Dodano: 2013-08-12