Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010

Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
  • Data zamieszczenia: 2009-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
    REGON: 00052629700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych w sezonie 2009/2010 1.1.Zakres rzeczowy obejmuje: a)ulice I kolejności zimowego utrzymania - 2,6 km + (0,77 km od 01.01.2010r.) zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy, b)ulice II kolejności zimowego utrzymania - 41,74 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 2 do wzoru umowy, c)ulice III kolejności zimowego utrzymania - 5,43 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 3 do wzoru umowy, d)chodniki do odśnieżania i posypywania - 53.920 m2 oraz parkingi i przejścia pod wiaduktami do odśnieżania i posypywania - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, e)pozimowe oczyszczenie ulic - 36,96 km zgodnie z wykazem wg załącznika nr 5 do wzoru umowy, f)pozimowe oczyszczenie chodników - 53.920 m2 oraz parkingów i przejść pod wiaduktami - 12.520 m2 zgodnie z wykazem wg załącznika nr 4 do wzoru umowy, 1.2.Zakres prac obejmuje: a)odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg, chodników, ciągów pieszych i parkingów gminnych mieszanką piasku i soli według kolejności zimowego utrzymania ustalonych prze zamawiającego wg wykazów - załączniki nr 1, 2, 3, 4 do wzoru umowy: ulice I kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 1) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 6.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - systematycznie odśnieża i posypuje, dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 1 godziny po ustaniu zjawisk atmosferycznych, ulice II kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 2) - wykonawca zapewnia odśnieżenie i posypanie jezdni mieszanką piasku i soli na całej jej długości. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi), ulice III kolejności zimowego utrzymania (załącznik nr 3) - odśnieżanie i posypywanie jezdni mieszanką piasku i soli wykonywane będzie doraźnie jedynie po intensywnych opadach śniegu lub zaistnieniu innych niekorzystnych warunków atmosferycznych (zawieje, zamiecie, gołoledź). Dopuszcza się, iż prace te zostaną wykonane przez wykonawcę w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia, systematyczne odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku i soli chodników, ciągów i parkingów na terenie miasta, na całej powierzchni wg wykazu - załącznik nr 4. Po opadach nocnych wykonawca zapewnia wykonanie prac do godz. 8.00 rano. W przypadkach opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 6 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych (opadów i gołoledzi). b)pozimowe oczyszczenie ulic wg wykazu - załącznik nr 5 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczy6szczenie ulic na całej długości i szerokości, ze szczególną dbałością o pas przykrawężnikowy w terminie do dnia 10.04.2010r, c)pozimowe oczyszczenie chodników i parkingów wg wykazu - załącznik nr 4 do wzoru umowy - wykonawca zapewni oczyszczenie z wszystkich nieczystości całej powierzchni chodników i parkingów łącznie z oczyszczeniem krawężników i obrzeży w terminie do dnia 10.04.2010r. 2.Przedmiot zamówienia wykonawca będzie realizował przy użyciu sprzętu wskazanego w ofercie. Każdy pojazd winien być wyposażony w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności. 3.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy odpowiednią ilość piasku i soli, która wystarczy na prowadzenie akcji zima w ciągu całego sezonu zimowego. Wykonawca uzupełniał będzie ewentualne niedobory piasku i soli na bieżąco, odpowiednio wcześniej i na własny koszt. 4.W przypadku obfitych opadów śniegu, w ramach prowadzonych prac, śnieg zgromadzony na poboczach i w obrębie przejść, stanowiący utrudnienia w ruchu w miejscach wskazanych przez zamawiającego, będzie pryzmowany i wywożony przez wykonawcę nieodpłatnie, na życzenie zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających realizatorowi zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 pzp. 6.Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 7.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 2.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 3.Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 4.Wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej 1 (jednego) zamówienia obejmującego usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia należy rozumieć świadczenie usług zimowego utrzymania dróg i chodników obejmujące co najmniej: 4.1.40 km dróg, 4.2.14 km chodników i ciągów pieszych 4.3.9.000 m2 parkingów. 5.Wykonawca winien dysponować specjalistycznym sprzętem (urządzeniami) przeznaczonym do realizacji przedmiotowego zamówienia, gwarantującym wykonanie usług w terminie i założonym zakresie, w tym: 5.1.sprzętem przeznaczonym wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia w ilości minimum: a)nośniki z pługiem i piaskarką (pługopiaskarki) - 4 szt., b)ładowarka - 1 szt., c)spycharka - 1 szt., d)zamiatarka do pozimowego oczyszczenia ulic - 1 szt., e)mikrociągnik lub multikar (ewentualnie inny specjalistyczny sprzęt do chodników) z osprzętem do odśnieżania i posypywania - 2 szt. lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww potencjału technicznego. 5.2.wyposażeniem każdego z pojazdów w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej łączności, 6.Wykonawca winien dysponować bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta. 7.Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. 8.Wykonawca winien znać warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zmawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania i wartość prac. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.5.dokumenty potwierdzające dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a)wykaz sprzętu przeznaczonego wyłącznie do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia, b)oświadczenie wykonawcy, że każdy z pojazdów wyposażony zostanie w telefon komórkowy w celu utrzymania stałej całodobowej łączności telefonicznej z zamawiającym oraz pomiędzy poszczególnymi jednostkami odśnieżającymi, c)oświadczenie wykonawcy, że dysponuje lub w dniu podpisania umowy będzie dysponował bazą firmy z placem składowym zlokalizowaną na terenie miasta Knurów lub w odległości do 10 km od granicy miasta, 1.6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7.oświadczenie wykonawcy, że zna warunki techniczne, topograficzne i lokalizacyjne prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii po­świadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania , 4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 6.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach