Przetargi.pl
zimowe utrzymanie dróg

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
    REGON: 01326986400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie dróg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie oferty częściowe i obejmuje: oferta częściowa nr 1 dla I rejonu drogowego zgodnie załączonym wykazem dróg do SIWZ, oferta częściowa nr 2 dla II rejonu drogowego zgodnie załączonym wykazem dróg do SIWZ. Prace z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2009/2010 r. polegające na: a) odśnieżeniu dróg powiatowych na całej szerokości jezdni wraz z zatokami autobusowymi, b) skutecznej likwidacji śliskości pośniegowej, gołoledzi i lodowicy na całej szerokości jezdni wraz z zatokami autobusowymi mieszanką piaskowo-solną, c) odśnieżeniu wraz z skuteczną likwidacją śliskości pośniegowej na całej szerokości jezdni wraz z zatokami autobusowymi mieszanką piaskowo-solną, d) odśnieżeniu wraz z posypaniem mieszanką piaskowo-solną powierzchni utwardzonych (chodnik, ścieżka rowerowa, zatoka parkingowa, zatoka postojowa, itp.) na terenie Powiatu Legionowskiego z podziałem na dwie oferty częściowe. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego usuwania śliskości, gołoledzi i lodowicy zapewniające odpowiednie bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu, uwzględniając w swoich działaniach warunki stosowania środków chemicznych, określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: po 6.000,00 PLN słownie: sześć tysięcy złotych dla każdej oferty częściowej nr 1 i 2, dla dwóch ofert częściowych wadium wynosi 12.000,00 PLN słownie: dwanaście tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, e) za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg o długości, co najmniej 30 km oraz powierzchni utwardzonych minimum 2000 m2 (chodników, ścieżek rowerowych, zatok parkingowych i postojowych), f) za spełnienie warunku dysponowania sprzętem do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem, co najmniej trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych do każdej oferty częściowej, g) za spełnienie warunku ubezpieczenia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a-c i e-g . W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia lub nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych usług odśnieżania dróg, o co najmniej 30 km oraz powierzchni utwardzonych minimum 2000 m2 (chodników, ścieżek rowerowych, zatok parkingowych i postojowych), w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz długości i powierzchni, dat wykonania i odbiorców z numerami telefonów wraz z załączeniem dokumentów np. protokół odbioru, z których wynikałoby, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, c) oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu minimum trzema pługopiaskarkami na samochodach ciężarowych do każdej oferty częściowej, d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, e) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, f) zaakceptowany (parafowany) wzór umowy przez Wykonawcę, g) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a, d, g składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt b, c, e mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego likwidacji (ważny 6 miesięcy), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (ważny 6 miesięcy). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach