Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników na terenie Dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników na terenie Dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w ramach zadania Bieżące utrzymanie ulic Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy zadania (Rejony) i dopuszcza możliwość złożenia tylko jednej oferty częściowej, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na Rejon I lub Rejon II lub Rejon III. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem nawierzchni chodników na terenie dzielnicy Nowe Miasto w Zielonej Górze w sezonie 2015/2016 w ramach realizacji następujących zadań: a) Rejon I - Północny - długość 8,0 km, b) Rejon II - Zachodni - długość 5,3 km, c) Rejon III - Wschodni - długość 12,8 km, 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie Specyfikacją Techniczną zawartą w załączniku nr 11 do SIWZ; 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawcy zobowiązani będą do: a) zwalczania śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości pośniegowej) poprzez pokrywanie nawierzchni chodników mieszaniną piasku z solą, materiałami uszorstniającymi. b) odśnieżania nawierzchni chodników, c) przygotowania i bieżącego uzupełnianie zapasów piasku i środków chemicznych, d) prowadzenia dziennika prognozy pogody, e) raportowania Zamawiającemu o przeprowadzonych działaniach, f) uzupełniania mieszanki piaskowo -solnej w skrzyniach na piasek oraz w pryzmach w wskazanych miejscach przez Zamawiającego; 5. Zasady zimowego utrzymania ciągów pieszych: a) chodnik oraz schody winien być odśnieżony na szerokość 1,5 m, a śliskość zimowa zlikwidowana na 1,5 m szerokości; b) rozpoczęcie odśnieżania natychmiast po wystąpieniu opadów, c) gołoledzi natychmiast po jej wystąpieniu, d) odśnieżanie musi być podjęte w takim czasie, aby śnieg na chodnikach oraz schodach nie zalegał dłużej niż do 6 godz. od ustania opadów, a gołoledź 1,5 godz. od wystąpienia ; e) dopuszcza się cienką warstwę do 2 cm grubości śniegu posypaną materiałem uszorstniającym; f) odśnieżanie należy prowadzić poprzez zgarnięcie śniegu na chodnikach oraz schodach wzdłuż krawężnika lub obrzeża pod warunkiem, że pozostawiony wolny pas chodnika umożliwiający swobodny ruch pieszych i nie utrudnia spływu wody do kanalizacji deszczowej; g) śliskość winna być zwalczana poprzez zastosowanie materiałów zwiększających szorstkość nawierzchni chodników oraz schodów, tj. mieszanką piaskowo - solną; h) w przypadku wystąpienia ciągłych ( nieprzerwanych ) opadów śniegu , odśnieżanie ciągów chodników winno być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność na chodnikach objętych akcją. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przygotowanie i zabezpieczenie niezbędnego zaplecza technicznego, zgromadzonego minimum 10 Mg mieszanki piaskowo - solnej; 2) zabezpieczenie sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie chodników; 3) osoby które będą uczestniczyły w wykonaniu usługi - minimum 6 osób; 4) rozpoczęcie usuwania śliskości nawierzchni chodników natychmiast po jej wystąpieniu; 5) zabezpieczenie bazy materiałowej niezbędnej do przeprowadzenia akcji zimowej; 6) wyposażenie pojazdów biorących udział w akcji zimowej na własny koszt w urządzenia sygnalizacyjne zgodne z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym; 7) sporządzanie raportów z prowadzonej akcji zimowej zgodnie z załącznikiem do umowy, 8) prowadzenie stałej łączności z zamawiającym (telefon komórkowy, stacjonarny oraz komputer z łącznością internetową na terenie bazy); 9) posiadania ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności; 10) jednorazowe posprzątanie chodników z zalegającego piasku po zimie; 11) wykonywania przedmiotu zamówienia na terenie poszczególnych Rejonów przy użyciu minimum: a) odśnieżarki wraz z rozsiewaczem mieszanki piaskowo - solnej (masa odśnieżarki max 2,0 t, ładowność rozsiewacza wraz z mieszanką piaskowo - solną max 2,5 t) - 1 szt.; b) telefony komórkowe i telefon stacjonarny. Uwaga: 1) Zamawiający wymaga, aby na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia sprzęt, o którym mowa w pkt 3.7.11.a) SIWZ wykorzystywany był wyłącznie na terenie objętym danym Rejonem (I lub II lub III), tzn. dany sprzęt nie może być wykorzystywany na więcej niż jednym Rejonie; 2) Użycie przy realizacji przedmiotu zamówienia większej ilości sprzętu (sprzętu dodatkowego) od wymaganej w pkt 3.7.11.a) SIWZ podlegać będzie punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 27.2. SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 3.7.11.1) SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wyłoniony Wykonawca (dla każdego z Rejonów) zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - dla Rejonu I - 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); - dla Rejonu II - 1.000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); - dla Rejonu III - 2.500,00 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowy sprzęt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach