Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie chodników miejskich oraz ulic wewnętrznych (osiedlowych) na terenie miasta Pyskowice w sezonie 2011/2012

Gmina Pyskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-120 Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3326000 , fax. 32 3326002
  • Data zamieszczenia: 2011-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyskowice
    ul. Strzelców Bytomskich 3 3
    44-120 Pyskowice, woj. śląskie
    tel. 32 3326000, fax. 32 3326002
    REGON: 27625759300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie chodników miejskich oraz ulic wewnętrznych (osiedlowych) na terenie miasta Pyskowice w sezonie 2011/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje : zimowe utrzymanie ulic wewnętrznych (osiedlowych), chodników i alejek oraz Targowiska miejskiego obejmujące odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości, sprzątanie chodników, ulic oraz alejek, w czasie i po zakończeniu sezonu zimowego tj.: zbieranie nieczystości, zamiatanie, wywóz i składowanie, wywóz nadmiaru śniegu. Prace związane z zimowym utrzymaniem ulic wewnętrznych (osiedlowych), wywozem nadmiaru śniegu oraz pracami porządkowymi każdorazowo wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego, a rozliczenie nastąpi zgodnie z pkt. 6. Odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości chodników, alejek oraz Targowiska Miejskiego należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia w ruchu. Prace powinny być wykonane tak, aby zachować stałą przejezdność alejek, przejść chodnikami i korzystania z Targowiska Miejskiego w dzień targowy (1 x w tygodniu, w środę). Każdorazowe rozpoczęcie prowadzenia akcji, Wykonawca zgłosi w formie pisemnej, faxem lub e-mailem osobie pełniącej nadzór ze strony Zamawiającego najpóźniej do końca następnego dnia od momentu rozpoczęcia akcji (od poniedziałku do czwartku), natomiast za prowadzenie akcji w piątki, soboty i niedziele, do godz. 1500 w poniedziałek. Zamawiający nie zapłaci za prace, które nie zostały zgłoszone zgodnie z w/w wymogami. Wykonawca zadania we własnym zakresie przygotowuje, gromadzi oraz przechowuje materiały do prowadzenia akcji zimowej. Łączna powierzchnia chodników, alejek oraz Targowiska miejskiego objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA 1.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pracy ludzi i sprzętu do zmieniających się warunków atmosferycznych. 2.Niedopuszczalne jest stosowanie żużla wielkopiecowego oraz paleniskowego jako materiału szorstkiego do prowadzenia akcji. 3.Do obowiązków Wykonawcy należy stały monitoring stanu nawierzchni chodników i alejek. 4.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego określonego w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli zaistnieje konieczność wykonania prac, tego samego rodzaju jak usługi objęte zamówieniem podstawowym do 50%. 5.Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych i charakter zamówienia wymagający bieżących reakcji wielkości podane w formularzu cenowym w kolumnie nr 4 są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie bez możliwości przekroczenia kwoty wynagrodzenia podanej w formularzu cenowym w wierszu nr 7. 6.Wynagrodzenie będzie wypłacane za faktyczne wykonanie poszczególnych usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy, wyliczone na podstawie cen jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy oraz faktycznie wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach