Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012r

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4771040 , fax. 68 4771017
  • Data zamieszczenia: 2011-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 68 4771040, fax. 68 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu na okres od 15 października 2011r. do 31 marca 2012 r. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, alejek i chodników; b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach; c) utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na alejkach i chodnikach oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie; d) wywożenie śniegu i lodu - w miarę zaistniałych potrzeb, e) oczyszczenie z piasku alejek i chodników objętych zimowym utrzymaniem. 2. Zasady zimowego utrzymania alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej: a) ustala się jeden standard utrzymania alejek i chodników : - całodobowe odśnieżanie alejek i chodników na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości alejek i chodników np. poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, - całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości alejek i chodników b) odstąpienie od standardu utrzymania alejek i chodników może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników). c) Zamawiający zabrania składowania śniegu i lodu na terenach zieleni miejskiej; d) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia. e) Wykonawca jest zobowiązany dysponować czynnym całodobowo numerem telefonu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników. Numer telefonu należy podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, 3.Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, o których mowa w punkcie 2 litera b. 4.Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejkach i chodnikach, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania alejek i chodników w następujących terminach : - w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji. 5.Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP. 6.Materiały użyte do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 7.Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania alejek i chodników mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach. 8.Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia powinny: a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl zakładka przyetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach