Przetargi.pl
Zimowe oczyszczanie ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Białołęka oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu ,lodu i innych zanieczyszczeń z chodników w sezonie zimowym 2014/2015

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2014-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe oczyszczanie ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Białołęka oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu ,lodu i innych zanieczyszczeń z chodników w sezonie zimowym 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe oczyszczanie ulic gminnych, na terenie Dzielnicy Białołęka oraz zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników w sezonie zimowym od 1 grudnia 2013 r. do 31 grudnia 2015 r. Zakres prac obejmuje: 1. Płużenie - zgarnięcie śniegu, zabieg powodujący przejezdność dróg, w warunkach opadu śniegu powyżej 5 cm. Odpłużanie pługiem pasa szerokości 2,5 m. 2. Sypanie mieszanką chlorku sodu i chlorkiem wapnia. W zakresie temperatur: - do -70C chlorek sodu w ilości 10 do 30 g na 1m2 jako zabieg przeciwdziałający powstawaniu śliskości na jezdniach oraz w warunkach wystąpienia gołoledzi. - poniżej -70C zapobiegawczo przed gołoledzią, oblodzeniem i ubijaniem śniegu - mieszanina chlorku sodu z chlorkiem wapnia w proporcji 75%; 25% w ujęciu wagowym, w ilości 10 do 30 g na 1 m2 (w zależności od intensywności opadów). 3. posypywanie ulic piaskiem. 4. uprzątanie i wywóz śniegu i lodu. 5. zbieranie i pozbywanie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników. 6. całodobowej łączności, 7. zapewnienie nadzoru nad właściwym wykonaniem objętych umową zadań, 8. zapewnienie odpowiedniej ilości ludzi i sprzętu niezbędnych do wykonania umowy oraz zapewnienie rozpoczęcia odśnieżania w ciągu 1 godziny po uzyskaniu zlecenia, 9. zakończy prace zlecone w ciągu 5 godzin, 10. obserwację zjawisk atmosferycznych i uzyskiwanie we własnym zakresie prognoz atmosferycznych i przekazywanie tych informacji do Zamawiającego, 11. obserwację stanu powierzonych sobie nawierzchni ulic, wnioskowanie o uruchomienie poszczególnych działań, 12. prowadzenie prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, 13. oznakowanie pojazdów wykorzystywanych do prac objętych niniejszą umową zgodnie z wymogami prawa. Szczegółowy wykaz ulic i chodników zawierają załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na czas realizacji przedmiotu umowy i na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach