Przetargi.pl
Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.

Nadleśnictwo Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Turystyczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 439 900 , fax. 876 443 576
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Augustów
    ul. Turystyczna 19
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 876 439 900, fax. 876 443 576
    REGON: 79001121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_augustow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - PGL Lasy Państwowe.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe dokarmianie żubrów - zakup karmy z rozwiezieniem w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce””. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. (Umowa o dofinansowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020). a)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowanie wszelkich uszkodzeń dróg dojazdowych do powierzchni i jest zobowiązany do ich naprawy, pod rygorem kary umownej. b)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia we wskazanych miejscach w łącznej ilości: a.3,5 ton owsa, b.10 ton buraków pastewnych, c.25 bel siana, d. 20 ton kiszonki/sianokiszonki, e.Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 36 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy: a.sianokiszonka/kiszonka- dobrej jakości z traw podsuszonych z pokosu 2019 roku, b.owies- zdrowy, bez zanieczyszczeń mechanicznych, workowany w worki max 50 kg); c.buraki pastewne- dobrej jakości, zebrane jesienią 2019 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny; d siano- w belach pozyskane na terenie powiatu augustowskiego (celem uniknięcia zawleczenia niepożądanych gatunków roślin i pasożytów), ze zbiorów 2019 r., bez turzyc, trzcinnika i situ. e. lizawki solne typu Multi-Lisal Se , kostki o wadze 10 kg, w ilości 36 szt. Zasady realizacji dostaw: - Rozładunek karmy w leśnictwie Kozi Rynek w oddziale 212 g, lub w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów. Lokalizacja, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. - Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie do dwóch razy w tygodniu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość, rodzaj i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 4A do SIWZ) W ramach dostawy wykonawca zobowiązany będzie do uprzątnięcia miejsc dokarmiania, tj: - Uprzątanie miejsc dokarmiania polegające na zbieraniu resztek karmy i jej wywóz z terenu nadleśnictwa; - Końcowe uprzątnięcie miejsca dokarmiania, w którym wykładana była karma na zakończenie okresu dokarmiania. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy (załącznik nr 4B do SIWZ) podpisanym przez obydwie strony. W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo-ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatki, worki po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn, ciągników i urządzeń pracujących na powierzchniach Nadleśnictwa Augustów w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłonięcie rozlanego paliwa lub oleju oraz innych płynów technologicznych używanych w maszynach, ciągnikach i innych urządzeniach oraz użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) –w celu zapobieżenia skażeniu środowiska. Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie dostarczone i rozwiezione pasze (z zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Oferentów którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Oferent może przedstawić dowody, że powiązania z innym Oferentem nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Na ofertę składają się: a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b)Informacja o części zamówienia, jaka Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty. c)oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2A oraz 2B do SIWZ. d)W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – pisemne zobowiązanie tych podmiotów. – Załącznik nr 3 do SIWZ e)Oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium gwarancji i terminu wykonania – na formularzu oferty, f)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g)Oświadczenie Oferenta dotyczące RODO – załącznik nr - 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach