Przetargi.pl
"Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem", jako działanie związane z realizacją projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"

Nadleśnictwo Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Kolejki Leśne
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 832 378 , fax. 856 832 460
  • Data zamieszczenia: 2020-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Hajnówka
    ul. Kolejki Leśne 12
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 856 832 378, fax. 856 832 460
    REGON: 50026472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem", jako działanie związane z realizacją projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów wraz jej rozwiezieniem i wyłożeniem w latach 2020-2023, jako działanie związane z realizacją projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. 2. Kody CPV dla przedmiotowego zamówienia: 15700000-5 Pasza dla zwierząt 03114200-5 Siano 03221222-8 Burak pastewny 3. Całość zamówienia wynosi:  Buraki pastewne – 60 ton;  Siano w balotach – 210 ton;  Sianokiszonka – 87 ton;  Kostki solne do lizawek – 3 tony. 4. Wykonawca w każdym okresie zimowego dokarmiania (tj. od dnia podpisania umowy do 31 marca 2021 roku; od dnia 1 listopada 2021 roku do 31 marca 2022 roku; od dnia 1 listopada 2022 roku do 31 marca 2023 roku) w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przechowywania i wyłożenia w ilości: - buraki pastewne – 20 ton z tegorocznych zbiorów, zdrowe, bez zanieczyszczeń mechanicznych oczyszczone z ulistnienia, korzonków i gleby. - siano w balotach (pojedynczy balot o średniej wadze około 250 kg) – w ilości 70 ton z tegorocznych zbiorów, bardzo dobrej jakości, wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%, bez zanieczyszczeń mechanicznych, bez pleśni. Siano musi być pozbawione takich cech jak: stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenia glebą, słomą, pozostałościami obornika i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. Siano winno być umieszczane w brogach. -sianokiszonka – w ilości 29 ton ze zbiorów tegorocznych, robiona z traw podsuszonych. -kostki solne z selenem do lizawek (kostki o wadze 10 kg) – w ilości 1 tona. 5. Rozwożenie karmy odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowo zostanie też ustalona ilość, rodzaj i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia stopnia uzupełnienia brogów dwa razy w tygodniu, uzupełniania ich w miarę potrzeb oraz zapewnienia dostępności paszy dla zwierząt (przerzucenie, nagarnięcie – w miarę potrzeb), a także wykonywania bieżących drobnych napraw brogów uszkodzonych w wyniku użytkowania przez żubry (np. przybijanie desek, żerdzi itp.) 7. W przypadku stwierdzenia, że pasza przygotowana przez Wykonawcę do rozwiezienia, rozwożona lub już rozwieziona nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia tych wad, paszę spełniającą wymagane cechy jakościowo – ilościowe i dokonać jej rozwiezienia wraz z uprzątnięciem paszy wadliwej. 8. Miejscem realizacji zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Hajnówka. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na obszarze 3 obrębów. Potencjalne miejsca wyłożenia karmy: 210Ca, 210Aa, 247Cd, 361Bf, 460Ag, 441Ac, 414Dg, 601Cd, 628Db, 661Ba, 629Ai, 693Bg, 419Ac, 390Bg, 391Cc, 391Cg, 334Bf, 211Dh, 697Ab. Lokalizacje, na których planowane jest rozwiezienie przedmiotu zamówienia mają charakter wstępny i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 9. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia: odpadów (folie, sznurki, siatka po rozpakowaniu paszy) i psującej się paszy z powierzchni, na której będą ponownie wykładane pasze. 10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego. 11. Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie dostarczone i rozwiezione pasze (w zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie (cena jednostkowa za 1 tonę karmy wraz z rozwiezieniem na wskazane miejsca). 12. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie . W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 13. Zamawiający nie stawia warunków w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15700000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP Paribas S.A. nr rachunku: 39 2030 0045 1110 0000 0072 2150 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu SA.270.20.2020 - „Zakup karmy do zimowego dokarmiania żubrów z rozwiezieniem i wyłożeniem” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Kosztorysem Ofertowym (sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – na formularzu oferty, c) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 1, d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów -załącznik nr 9 do SIWZ, e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach