Przetargi.pl
„Zielony LOF” w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (Zadanie I: Teren Zielony obszaru Brzeziny I i II)

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zielony LOF” w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (Zadanie I: Teren Zielony obszaru Brzeziny I i II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części robót budowlanych i usług w ramach zadania pn.: „Zielony LOF” w Świdniku w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego (Zadanie I: Teren Zielony obszaru Brzeziny I i II). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) branża drogowa: a) wykonanie wszystkich ścieżek rowerowych, b) wykonanie (projektowanych i przebudowywanych) wszystkich ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej koloru czerwonego, c) wykonanie niżej wymienionych ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego: A-01 (końcowy odcinek), A-05, A-09, A-013, A-016, A-020, A-021, A-022, A-023, A-024, A-025, A-026 oraz połączenia ciągu pieszego A-019 z istniejącymi ciągami pieszymi (~km 0+280, ~ km 0+383.4, ~ km 0+470), d) wykonanie niezbędnych prac na połączeniach z istniejącą infrastrukturą, takich jak np. przebrukowanie istniejącej nawierzchni z kostki, zaniżenie istniejących krawężników i innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania planowanych do wykonania obiektów, e) wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych wraz z wywozem materiału z rozbiórki, f) regulacja wysokościowa wpustów kanalizacji deszczowej, włazów studni itp. g) wykonywane ścieżki rowerowe i ciągi piesze obramować obrzeżami 8x30cm (dotyczy to również połączeń z bocznymi ciągami pieszymi, które nie będą wykonywane), h) zaprojektowanie, zatwierdzenie i wykonanie stałej i czasowej organizacji ruchu dla wykonywanych obiektów, 2) branża sanitarna: a) wykonanie przyłącza wodociągowego na odcinku od istniejącego wodociągu do studzienki wodomierzowej wraz z tą studzienką lecz bez wodomierza, b) wykonanie próby wodnej szczelności kanału rurowego, 3) branża elektryczna: a) w miejscach przejść linii kablowych pod obiektami wykonywanymi w ramach branży drogowej należy ułożyć rury osłonowe sztywne Ø110mm, umożliwiające ułożenie w przyszłości kabli bez konieczności rozbierania nawierzchni. Długość rur winna być o 1m większa (0,5m z każdej strony) w stosunku do obiektów pod którymi będzie układana, b) końce rur osłonowych zabezpieczyć kapturkiem termokurczliwym przed zamulaniem i przenikaniem wilgoci, 4) branża zieleń: a) wykonanie prac związanych z usunięciem/przesadzeniem kolidującej zieleni oraz prac związanych z rekultywacją, obsianiem i humusowaniem trawników po wykonanych pracach budowlanych, b) wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi, 5) inne: a) wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych, b) geodezyjne pomiary powykonawcze,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn.zm.) 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach