Przetargi.pl
Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec

Gmina Sosnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 21-518 Sosnówka, Sosnówka 55
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 379 30 27
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnówka
    Sosnówka 55
    21-518 Sosnówka, woj. lubelskie
    tel. (83) 379 30 27
    REGON: 030237718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja będzie polegała na remoncie drogi w miejscowości Żeszczynka i Rozwadówka. Drogi wymagają remontu tak aby poprawić bezpieczeństwo, ułatwić życie mieszkańcom Żeszczynki i Rozwadówki oraz ułatwić dojazd do wielu ważnych instytucji.3. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka. W ramach zadania należy wykonać w miejscowości Rozwadówka remont drogi gminnej klasy D o długości około 465,00 m oraz budowę drogi klasy D o długości około 138,00 m oraz w miejscowości Żeszczynka remont drogi gminnej klasy L o długości około 1 546,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego, 2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane), 5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive 10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy, 11) opracowanie harmonogramu robót,12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: 2) Budowa drogi w miejscowości ŻeszczynkaOpis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa, komfortu i jakości życia mieszkańców miejscowości Żeszczynka, ułatwienie im dojazdu do swoich domów oraz pól.3. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. budowa drogi w miejscowości Żeszczynka. W ramach zadania należy wykonać budowę/przebudowę drogi gminnej klasy L o długości około 2 416,67 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego, 2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane), 5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy, 11) opracowanie harmonogramu robót,12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi w miejscowości Żeszczynka i miejscowości Rozwadówka, budowa drogi w miejscowości Żeszczynka oraz remont drogi w miejscowości Pogorzelec”.2. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, nazwa inwestycji: Remont drogi w miejscowości PogorzelecOpis inwestycji z wniosku o dofinansowanie: remont tej drogi znacząco poprawi komfort życia mieszkańcom miejscowości Pogorzelec, zdecydowanie ułatwi dojazd do wszystkich ważnych instytucji takich jak: urząd gminy, bank, ośrodek zdrowia, kościół, szkoła czy sklep.3. Przedmiotem części nr 3 zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. remont drogi w miejscowości Pogorzelec. W ramach zadania należy wykonać remont drogi powiatowej klasy L o długości około 1 411,00 m. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie projektu budowlanego/materiałów do zgłoszenia robót budowlanych z BIOZ, oraz projektu wykonawczego, 2) aktualizacja map zasadniczych do celów projektowych,3) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym m.in. decyzji o środowiskowych,4) uwarunkowaniach zgody, zgód wodnoprawnych, decyzji na wycinkę drzew i krzewów (o ile są wymagane), 5) uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego,6) opracowanie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,7) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,9) opracowanie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej na płycie CD/DVD/pendrive,10) utrzymanie istniejących dróg na terenie budowy oraz zabezpieczenie ruchu drogowego i pieszego na czas budowy, 11) opracowanie harmonogramu robót,12) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 13) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,14) zgłoszenie zakończenia robót oraz ewentualne uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej:Część nr 1, nr 2 i nr 3:a) warunek dotyczący doświadczenia – warunek dotyczący wykonania, w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej co najmniej 1 zadania polegającego na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg, chodników, zjazdów, parkingów, ścieżek rowerowych lub placów manewrowych o nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 5 000,00 m2.Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.W przypadku gdy Wykonawca wykonał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.Część nr 1, nr 2 i nr 3:b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – warunek dotyczący dysponowania następującymi osobami: osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334). W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach