Przetargi.pl
Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska

Gmina Biała Podlaska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, Prosta 31
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Podlaska
    Prosta 31
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    REGON: 030237397
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialapodlaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa dróg w Sławacinku StarymBudowa ulic Dębowa i Grabowa w CzosnówceBudowa ulicy Klonowej w CzosnówceBudowa drogi gminnej w PorosiukachBudowa drogi gminnej w PorosiukachBudowa drogi gminnej w ŁukowcachBudowa drogi gminnej w TerebeliBudowa drogi w Wólce Plebańskiej etap IIBudowa ulicy Pogodnej w Grabanowie etap IPrzebudowa drogi w Sławacinku Starym i Porosiukach w zakresie budowy chodnika etap IBudowa drogi gminnej w CełujkachBudowa drogi gminnej w Rakowiskach i Ciciborze DużymPrzebudowa drogi w Hrudzie w zakresie budowy chodnika etap IBudowa oświetlenia drogowego w Sławacinku Starym i Porosiukach etap IBudowa oświetlenia drogowego w TerebeliBudowa oświetlenia drogowego w Ortelu Książecym Drugim i OgrodnikachPrzebudowa dróg gminnych w Ciciborze Dużym w zakresie budowy chodnika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część 1 zamówienia 9 700,00 zł;Część 2 zamówienia 10 300,00 złCzęść 3 zamówienia 6 200,00 złCzęść 4 zamówienia 8 700,00 zł;Część 6 zamówienia 8 500,00 złCzęść 7 zamówienia 5 500,00 zł;Część 8 zamówienia 29 200,00 złCzęść 9 zamówienia 11 200,00 złCzęść 10 zamówienia 28 100,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Biała Podlaska nr 55 8025 0007 0019 2415 2000 0060 z dopiskiem "Wadium postępowanie FZP.271.1.23.2024.RW część ……….. zamówienia”UWAGA!!! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu w postaci elektronicznej został złożony wraz z ofertą.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek ozwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zadanie polegające na budowie:- drogi o wartości nie mniej niż 450 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 1 lub 2 zamówienia- drogi o wartości nie mniej niż 250 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 3 zamówienia- drogi o wartości nie mniej niż 350 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 4 zamówienia- drogi o wartości nie mniej niż 100 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 5 zamówienia- drogi o wartości nie mniej niż 300 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 6 zamówienia- drogi o wartości nie mniej niż 1 000 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 8 lub 10 zamówienia- drogi lub chodnika o wartości nie mniej niż 450 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 9 zamówienia- drogi lub chodnika o nawierzchni z kostki o wartości nie mniej niż 75 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 12 zamówienia- oświetlenia o wartości nie mniej niż 80 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 13 zamówienia; zadania polegające jedynie na wymianie opraw nie będą uznawane- oświetlenia o wartości nie mniej niż 100 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 15 zamówienia; zadania polegające jedynie na wymianie opraw nie będą uznawane- drogi lub chodnika o nawierzchni z kostki o wartości nie mniej niż 100 000 zł (w ramach jednego zamówienia); dla Wykonawców składających oferty na część 16 zamówieniaWarunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 10 do SWZ) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach