Przetargi.pl
sukcesywna dostawa odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 42404
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    REGON: 58444840000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji analizatora hematologicznego przez okres 48 miesięcy dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim zgodnie z formularzem asortymentowo – cenowym stanowiący załącznik nr 2.1. do SIWZ. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy zawiera ilość badań hematologicznych, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 48 miesięcy, natomiast Wykonawcy zobowiązani są określić i tym samym samodzielnie wpisać i dokonać obliczeń ilości odczynników, krwi kontrolnej oraz ilości i rodzaju materiałów zużywalnych potrzebnych do wykonania planowanych badań. 3.2 W ramach przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga wydzierżawienia na okres 48 miesięcy analizatora hematologicznego o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych parametrów technicznych analizatora hematologicznego stanowiący załącznik nr 2.2. do SIWZ. Załącznik Nr 2.2. „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych” zawiera dokładny opis parametrów analizatora hematologicznego gdzie zostały opisane wymagane warunki dzierżawy analizatora hematologicznego oraz parametry techniczne, które będą oceniane w kryterium oceny ofert. 3.3 W przypadkach, w których do określenia zamówienia użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uczyniono to jedynie, aby przybliżyć przedmiot zamówienia, zawsze jednak dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tzn. na artykuły posiadające minimum takie cechy jak podane w opisie przedmiotu zamówienia („Wymagania i parametry techniczne”) lub posiadające równoważne rozwiązania techniczne lub technologiczne lub funkcjonalność. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają określone wymagania. 3.4 Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 38434570-2 Analizatory hematologiczne 3.5 Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu dostarczanego przez Wykonawcę. 1) Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli odczynników, krwi kontrolnej oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionego analizatora hematologicznego odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski z dopiskiem „Magazyn Laboratorium SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim”. 2) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 48 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 3) Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4) Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są (2) dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to (5) pięć dni roboczych. 5) Zamawiający informuje, iż „termin dostawy” należy rozumieć, jako termin liczony w kolejno po sobie następujących dniach roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego zapotrzebowania na daną część przedmiotu zamówienia. 6) Zamówienia będzie składał Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną. 7) Analizator hematologiczny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do sześciu tygodni od daty podpisania umowy dzierżawy w dni robocze. 8) Cena dzierżawy automatycznego analizatora hematologicznego powinna zawierać co najmniej: a) dostawę automatycznego analizatora hematologicznego zgodnie z opisem zawartym w SIWZ, b) dokonanie instalacji analizatora oraz przeszkolenie personelu potwierdzone certyfikatem, c) bezpłatny autoryzowany serwis przez całą dobę w trakcie trwania umowy, a mianowicie wykonywanie bezpłatnych przeglądów wraz z zapewnieniem gwarancji technicznej oraz zapewnienie części zamiennych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania dzierżawionego analizatora za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych np. odczynników, krwi kontrolnej i materiałów zużywalnych, d) reakcję serwisu w ciągu 24 godzin, a w przypadku nie usunięcia awarii w tym terminie, bądź przedłużającego się czasu usunięcia awarii, pokrycie przez Wykonawcę kosztów oznaczeń w innym zewnętrznym laboratorium, e) trzypoziomową kontrolę wewnątrz laboratoryjną 5 DIFF metrykowaną, dedykowaną dla analizatora, tego samego producenta, f) dwukierunkową komunikację z laboratoryjnym systemem informatycznym „Marcel” (posiadanym przez Zamawiającego) oraz podłączenie analizatora do systemu, g) ubezpieczenie aparatu w szczególności od ryzyka kradzieży i uszkodzenia, w razie zaniechania tego obowiązku Wykonawca ponosi związane z tym ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, zgodnie ze wzorem (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta niepodlegająca odrzuceniu, została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów (art. 25 ust. 1 pkt. 2 Pzp): 1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 3) Dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów przez oferowany sprzęt np.: katalogów lub opisów technicznych lub fotografii lub materiałów informacyjnych, w których będą zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanego analizatora hematologicznego z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w załączniku nr 2.2. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela. Dokumenty te Wykonawca może złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. Dokumenty te powinny być złożone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 4) Aktualne certyfikaty, potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty, czyli odczynniki, krew kontrolna oraz materiały zużywalne niezbędne do eksploatacji analizatora hematologicznego są wyrobem medycznym i posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych. W przypadku, gdy dane produkty nie są wyrobami medycznymi należy przedstawić oświadczenie, że produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają w/w przepisom. 5) Aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany analizator hematologiczny jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami np. deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE, tzn., że oferowany analizator posiada wymogi zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych. 6) Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie karty charakterystyki z wyszczególnieniem postępowania ze zużytymi opakowaniami po odczynnikach. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej (oświadczenie należy dołączyć w formie oryginału). Zamawiający dopuszcza, aby karty charakterystyk substancji niebezpiecznych były dostarczone osobno w formie książkowej i mogą być one np. zbindowane i podpisane tylko na pierwszej stronie. 7) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach